RSG60 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Da sitter den helt sikert på det røret/potta som erstatter katten, og er den vekk, så har du en corrado som går altfor dårlig:) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Case solved! Var en dårlig kontakt på innsprøytings koblingen :) Fy faen, nå er jeg letta :D Takker alle får gode forslag, er av sånne feil man lærer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Hvilken topp har du ? Det trenger ikke være ECU eller halvgiver, men derimot kontakter som har korrodert. Det pleier å være noen kjente problemer på VAG kjerrer. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Var bare en kontakt jeg. Han jeg kjøpte bilen av sa det var en rallye motor. Er det noen måte å sjekke dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Rallye motora har vel annet toppdeksel ? Du kan jo spørre HF-Rice på #bilforumet.net chat :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 kanskje noen her som har svar på hvorfor kupeviften i noen posisjoner gjør sånn at motoren ruser segg opp på topp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg