Dovring Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 hei. noen som vet hvordan å lage sin egen monovikser?? syns det er dyrt å kjøpe en.. :S mvh tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 kan selge deg en kjøpt monovisker for den nette sum av 500,-! =) den kjøpte jeg for 1600,- i begynnelsen av år 2004! =) bare kom ned til lhmr en dag Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 dette er da sikkert til golf 2? Passer vel ikke til min caddy pickup 85" mod da tror jeg. bygger på golf 1 fra 74-83 den... men kjøper viss den passer... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 er det ikke samma greia da? noen som veit dette'? følger med tüv papirer til den oxo Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 forleng den armen som er skrudd på viskermotoren med 1 cm, og ta bort mekanismen til den andre armen. så har du mono visker. Caddy er bygd på golf 1 så det passer ikke, tror jeg:rolleyes: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 oki.. det er ikke værre alså? du kunne ikke vist meg med bilder vilken arm dette er? evt skisser? mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by prosjekt G Spot forleng den armen som er skrudd på viskermotoren med 1 cm, og ta bort mekanismen til den andre armen. så har du mono visker. Caddy er bygd på golf 1 så det passer ikke, tror jeg:rolleyes: nå er ikke golf 1 og 2 sååå forskjellige, mulig visker systemet er det samme? eller? noen som veit? uansett, har monovisker med papirer tilsalgs for 500, sendes ikke! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Dan Stamnes nå er ikke golf 1 og 2 sååå forskjellige, hmmm.. har ikke peil jeg så... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hvordan det fungerer på Golf 1 og 2 vet jeg ikke, men på Golf 3 kan du flytte den lange armen på venstre side over på høyre side, da har man veldig billig monovisker Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 :) tror du dette vil funke på golf 1 da`? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Dovring :) tror du dette vil funke på golf 1 da`? jeg gjore som han over sier med og forlenge den lille armen på motoren virker helt fint det.. eller er det et par andre her i bergen som har brukt visker motor og arm fra en fiat uno Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Dovring :) tror du dette vil funke på golf 1 da`? Det vet jeg desverre ikke, men det koster deg 10kalorier å sjekke;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Dan Stamnes kan selge deg en kjøpt monovisker for den nette sum av 500,-! =) den kjøpte jeg for 1600,- i begynnelsen av år 2004! =) bare kom ned til lhmr en dag hvorfor skal du selge den? åssen merke? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Pater hvorfor skal du selge den? åssen merke? vil ikke ha den... gidd ikke monovosker! er nok ikke noe GO' merke nei, er slik JOM tru e... el.. huske itte e.. samma det, går for 500, for 600 skal man få me viskermotor oxo! Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by bundyg60 visker motor og arm fra en fiat uno funker dette alså?? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg