Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 bare finne deg en uno det, brekke den og rappe viskeren til den =) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hehe, må nokk rappe en slik motor en plass jah ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 skal fikse et bilde av den jeg har snart jeg:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by B.T.i Hvordan det fungerer på Golf 1 og 2 vet jeg ikke, men på Golf 3 kan du flytte den lange armen på venstre side over på høyre side, da har man veldig billig monovisker har du gjort dette? hørtes litt rart ut men kult hvis det funker. må få retta opp visker bladet å da. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 fint med bilde ja =) Vilket viskerblad må jeg ha da? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by passat kara har du gjort dette? hørtes litt rart ut men kult hvis det funker. må få retta opp visker bladet å da. mvh vemund Nei, har ikke prøvd dette selv:) Men, jeg har sett og lest om denne såkalte "Ghetto" modden på Vortex forumet.. En justerer vist bare selve armen etter hvor mye av vinduet den skal dekke... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 http://home.online.no/~kseland/s_wiper.htm Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 nice! finnes ikke på norsk? :p Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by TheFANATIC http://home.online.no/~kseland/s_wiper.htm har ingen gode guider om hvordan man legger ned bakrute viskeren da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Visst du vil ha liggende bakvisker kan du gå inn på http://www.darkbulls.no deretter på reportajser....så finner du noen tips der!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 når jeg leser detta der, så tenker jeg sånn: okay, snu visker armen 180grader.. jaja.. skru det på igjen.. jaja. test... okay.. teste... jøss, armen går nå NEDOVER ikke oppover på ruta som den skal... noe må jo reverseres? motoren går jo bare en vei den! og om man stiller på armen, så vil den jo fortsette samme vei, og den vil da gå nedover og ikke oppover på ruta... skjønner dere? *fjerne hele shitten* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Dan Stamnes okay, snu visker armen 180grader.. jaja.. skru det på igjen.. jaja. test... okay.. teste... jøss, armen går nå NEDOVER ikke oppover på ruta som den skal... noe må jo reverseres? motoren går jo bare en vei den! og om man stiller på armen, så vil den jo fortsette samme vei, og den vil da gå nedover og ikke oppover på ruta... skjønner dere? Har du prøvd eller bare tenkt logisk? Jeg tenkte også sånn når jeg leste den guiden jeg brukte på golf2.dk, men når jeg gjorde det så gikk alt som planlagt. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 jeg har bare tenkt logisk! .. all sunn fornuft sier jo det at den går nedover.. men mulig logikken kan svikte til tider, er ikke støtt alt med golfen er særlig logisk for å si det sånn! :) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe, tenke logisk er ikke domt en gang iblant nei ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Dovring oki.. det er ikke værre alså? du kunne ikke vist meg med bilder vilken arm dette er? evt skisser? mvh Tore Her er bildene! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg