Gå til innhold

Øk 4*98 felger

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Er intressert i begge to. Pris antydning? Har masse felger som du godt kan bruke når du skal lakkere eye candy

Og jeg vet at man kan bruke 4*100 med flytende krone, men stoler ikke helt på å bruke sånn "jallamekk" løsning;)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, kommer vi sikkert til en løsning med prisen på felgene, men sånn ca 4000,- ? minus noe for eventuelle lakkfelger..

Felgene er så vidt jeg husker helt strøkne, og dekkene er som nye, mener å huske at tidligere eier sa at de ble kjøpt i våres.. Hvordan "lakkfelgene" ser ut er egentlig det samme for min del, bare de er såpass at det går ann å få bilen opp på en henger med dem, men sikkert en fordel å ha de i 4*98 så slipper jeg å kjøpe nye bolter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen alufelger i 13" i allefall. Spørs hvordan det går med bremseskivene da? 4k med dekk? Kunne svippa innom og prøvd en felg da, for å sjekke hvordan tilpassinga går. Om de bygger for mye utover er samme da bilen skal breddes allikevel. :)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne komme innom å teste felgene.. Da kan vi i samme slengen teste om 13" passer på Coupen også.. Er litt skeptisk siden vi også har byttet skivene på bilen, men det finner vi ut av..

4k med dekk?

Jupp.. Er ikke det ett greit utgangspunkt?

Om de bygger for mye utover er samme da bilen skal breddes allikevel.

Skumle planer for bilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider