eGtTurbo Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Vinteren er absolutt over oss og god bilene må kjøres en tur innimellom for morro skyld.. Snø er kjekt det.. PS: gammle baklyktene og IKKE jeg som kjører de bilene i grøften nei.. hehe.. og ja det er en 4x4 Primera Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 update ja.. kommer sikkert mer Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hihi heldig du a,som har snø, her på hedmarken..IHvertfall den delen av hedmarken jeg bor i,er det "vår", ittno snø, bare bare veier og mildt vær.. Og apropo primera 4x4, er det ikke 4D det kalles da? :P Da stod jeg og kikka på en 2.0sri 4d p11 til 124.000,- på Birger.N.Haug i dag..Fikk litt lyst på`n..hihi:D Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe 4d er vel 4dørs ja.. så vidt jeg vet er det ingen P11 4x4 i norge og det ble vel kansje aldri produsert engang..? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hmmm..vet ikke angående 4x4 P11, men P10 kan finnes vel med 4x4 i alle utførselser? Thaulow bl.a. (need4speed-fyrn) hadde en Primera GT 4x4, som jeg da antar var en P10..husker ikke hvilken årsmodell han sa det var.. Kunne jo vært sinnsykt morsomt..slenge i den mye omdiskuterte sunny-motoren, trimme som fanken, og dra på gatebil og overraske...alle! :D *Fantaserer om å vinne breisladden med Primera* Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 eGTturbo: Kjenner du virkeligen så mange dårlige sjåfører?? :D *hehe* Bare tuller.! Heldig dere som har snø altså..! Anskaffet meg jo nettopp ein -88 modell Laurel 2.4l.. Og siden den ikkje gjekk gjennom EU kontrollen uten problemer. Så ble det ein herlig "liten" lekebil inntil nyttårsaften.. Men vi hadde ikkje no snø og leke på!! :( (ikkje at det gjorde noge som helst..) Har ikkje klart og drepe den ennå for d..! Den starter lett som juling, og sviver helt kjempe..! (litt kast i det ene bakdekket, noe skeiv hjulstilling framme, og stort sett veldig "ruglete" på siden) Med andre ord, eg og kameraten min gjorde ein veldigt dårlig jobb... Bare venter til snøværet nå.. og så kanskje et par røde skilt! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Primera 4x4 heter vel "Primera T4" vis jeg ikke tar helt feil... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 T4 var det ja..hihi Jeg som tuller :p Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er det venstrestyring på den 4x4? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Jap_Power Er det venstrestyring på den 4x4? Det går sikkert ann og styre til høyre og! :rolleyes: *tjihi* Kosligt med litt "barnsligheter" i blant! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jeg vil si mer understyring enn høyre eller venstrestyring.. spesiellt i sørpa Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvordan er egentligt bakre drivlinje for ein 4x4 primera?? Er det noe tynt ekkelt sugerør lignende greier som går bakover? Eller er det faktiskt noe du kunne kjøre alle kreftene gjennom på? Bakhjulsdreven Primera.. det måtte jo ha vert noe;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Moldvarp Det går sikkert ann og styre til høyre og! :rolleyes: *tjihi* Kosligt med litt "barnsligheter" i blant! Jeg visste det kom. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Jap_Power Jeg visste det kom. Pøh.. bare skrøyt.. du ville jo hatt omformulert det vist du visste det kom! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Naaii! :D Satt å tenkte på "venstresving" og alt det der når jeg skreiv det, men følte venstrestyring ble korrekt. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg