Turbo123 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Behöver byta tändstift på min Golf. Jag skruvade bort panelen i motorn och såg tändstiften en bit ner, men dom var inte lättåtkomliga. Det verkar som om jag måste skruva bort något som liknar ett luft ut/in-sug. *Klarar man det själv eller ska jag lämna in bilen till verkstad? Siter * GOLF IV 1.6 Sportline -98 * OPEL Corsa Swing 1.4 -97 [såld] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo123 Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Föresten... Tändstift = tanneplugg eller nått på norska :) Siter * GOLF IV 1.6 Sportline -98 * OPEL Corsa Swing 1.4 -97 [såld] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Tennplugg *kan ikke svare* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg