As-I-Die Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Er det noen som har en luftfilterboks til en mk2 til salgs ? Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 eg har... men det koser vel mer å sende en driten er verdt :) hvis du har en høgger i nærheten har sikkert han Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by As-I-Die Er det noen som har en luftfilterboks til en mk2 til salgs ? nå finnes det forskjellige bokser da... 1.6/1.8 har til gasser en snodig en, til insprut (monopoint) så har du en type, gti har egen type... osv... finnes mange typer bokser for å si det sånn! og høgger'n har det meste av golf deler på lager! burde ha iallefall Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jo, det er sant, tenkte jeg skulle høre her da om noen hadde en liggende som de ikke trengte, så jeg kunne få den billig. Det er forresten til en 1,8 gti Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg