Gå til innhold

Bærum folk!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Svennern

Dere hører alt mulig dritt om oss, men dere bønder kan holde kjeft og dra en tur med traktoren deres og buksa langt over navlen.

Må ikke dra alle under en kam du heller gitt ;)

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for de som er så dumme å tro at siden er seriøs.

DETTE ER EN MOBBESIDE!

men er en gjeng idioter som ikke skjønner det her :o blandt annet rdl... dere har plassert dere i samme bås som RDL når det gjelder humor ;) way to go :p

men må si.. faen så homo mange av de gutta der var :D hahaha

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor fjortisser er dere da?

har dere ikke lært og ikke ta alle under en kam.

Dessuten er vierkeege.tk ment som en side for å kødde med de "keege" folkene. Keeg er forresten soss.

Er det ikke litt patetisk å sitte inne på et forum foran en datamaskin å si at dereskal liksom banke bærumsossene hele tiden. "jeg skal grisebanke dem", "tar dem med sveiseapparatet mitt".

ooooooooh, nå ble vi jævlig redde. Dere hører alt mulig dritt om oss, men dere bønder kan holde kjeft og dra en tur med traktoren deres og buksa langt over navlen.

Da får du ta en tur i spisestuen å spørre far om du får låne den nye audien hans eller mor sin nye bmw, og ta en tur på shell og møte de ansikt til ansikt da vettu... Hmm.. Nei vent det blir vel litt for harry.. Du får rope på far og advokaten hans om hjelp..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om åssen folk flest ser på sossen oppi åsen da det var mange som trodde at vierkeege.tk var en seriøs side.. he he..

Men det værste var at det er mange ting som går igjen på de sidene som faktisk er seriøse, feks:

"Her vil det etthervert komme mer info om alle gutta liksom, jeg jobber med saken liksom, jeg håper dere skjønner liksom, det er ikke lett liksom...

Dette er Bjørndalcrews faste medlemmer, hvis du skjønner liksom, men flere skal bli lagt til...aait"

Klippet fra bjorndal.tk

:rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er vierkeege.tk ment som en side for å kødde med de "keege" folkene. Keeg er forresten soss.

Er det ikke litt patetisk å sitte inne på et forum foran en datamaskin å si at dereskal liksom banke bærumsossene hele tiden. "jeg skal grisebanke dem", "tar dem med sveiseapparatet mitt".

ooooooooh, nå ble vi jævlig redde. Dere hører alt mulig dritt om oss, men dere bønder kan holde kjeft og dra en tur med traktoren deres og buksa langt over navlen.

Faktum er at dere blir ganske redde, en god del ihvertfall, bare dere hører at det kommer noen "gangstere" fra Grünerløkka!! OMG!! RUN & HIDE!!! Det er faktisk mulig dere er greie, flesteparten ihvertfall, men det er ikke et hinder for å kle seg som en jævla tøde keeg idiot. Det folk sier om å banke dere er jo 90% BS, og det vet alle, selv om man har lyst så gjør man det nødvendigvis ikke.

RDL og en del andre på forumet her inkl. meg bor i Oslo, ikke landet (nesten implisitt ikke bønder), så det er vel per definisjon du som er et jævla bondeknøl

Trofast fotograf for RDL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paparazzi

Faktum er at dere blir ganske redde, en god del ihvertfall, bare dere hører at det kommer noen "gangstere" fra Grünerløkka!! OMG!! RUN & HIDE!!! Det er faktisk mulig dere er greie, flesteparten ihvertfall, men det er ikke et hinder for å kle seg som en jævla tøde keeg idiot. Det folk sier om å banke dere er jo 90% BS, og det vet alle, selv om man har lyst så gjør man det nødvendigvis ikke.

RDL og en del andre på forumet her inkl. meg bor i Oslo, ikke landet (nesten implisitt ikke bønder), så det er vel per definisjon du som er et jævla bondeknøl

Seff, men nå er det ikke gangstere det er snakk om, dessuten er det ikke bare sosser i oslo, asker og bærum.. Selvom disse på di sidene nevnt ovenfor tar kaka..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MeSs: jeg mente ikke gangstere da jeg skrev "gangstere", mente vel heller vanlige mennesker, som av en eller annen grunn fryktes fordi de bor et visst sted... Ment som ironi..

Går selv på Grefsen vgs. og har en del gutter der som fint hadde glidd inn på de værste sossefestene med de aller mest blærete folka, men det fins idioter i alle kretser...

Trofast fotograf for RDL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG:eek: :eek: :rolleyes: Ja jeg ville jo selvfølgelig gått løs på dem med ett sveiseaperat og skiftenøkkel:rolleyes:

Selvom de kler seg litt rart for oss, så er det ingen som har noen grund til og gå løs på de forde.

Og du sier at vi er lett lurte og trur at den sida er seriøs...Men når jeg tenker meg om så burde vi jo visst det, det lukter man jo med en gang man går inn på sida, så tenker man jo jaaaa, denne sida er jo for og mobbe sossene selvfølgelig, og når du tror at man virkelig ville godt løs på de med ett sveiseapperat så er det vel noen andre som også er litt lett lurt???:rolleyes:

som en annen her også sa 90% av det folk sier er faktisk BS.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trur jeg du skal roe ned et par hakk her lille tusseladden ^_^

Er faktisk slik så godt som alle(!) a de jeg har møtt er...så jeg driver faen ikke og kjemmer no sosser her, bor jo sjøl i bærum så jeg veit hva jeg snakker om...slike folk er sinnsykt slitene og ha med og gjøre. Og når jeg sier de er morsomme og banke så er det fordi de er det :) ekke bare trusler...de er så jævla nærtagende at det skal ikke mer en et barnehagebanneord til før de faller om og roper på morra si...Mulig det er kødde side men vil ikke tro det...er jo mange fler a de ute og folka er virkelig slik...

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta en tur i spisestuen å spørre far om du får låne den nye audien hans eller mor sin nye bmw, og ta en tur på shell og møte de ansikt til ansikt da vettu... Hmm.. Nei vent det blir vel litt for harry.. Du får rope på far og advokaten hans om hjelp..

Jepp der har du den rette innstillingen. Slik alle tror om oss fra Bærum. Way to go! Pell deg ut å jobb du også, istedenfor å sitte her med fingern i rompa, så kanskje du også får råd til noe slikt en dag.

Er bortkastet tid å sitte på et forum å argumentere over dette. Vi fra bærum begynner bare å bli pisslei bønder som klager over Bærumsfolk ditt og datt, og dere driter penger, pappagutter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår