Gå til innhold

Bærum folk!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by aksel_aksel

Nå trur jeg du skal roe ned et par hakk her lille tusseladden ^_^

Er faktisk slik så godt som alle(!) a de jeg har møtt er...så jeg driver faen ikke og kjemmer no sosser her, bor jo sjøl i bærum så jeg veit hva jeg snakker om...slike folk er sinnsykt slitene og ha med og gjøre. Og når jeg sier de er morsomme og banke så er det fordi de er det :) ekke bare trusler...de er så jævla nærtagende at det skal ikke mer en et barnehagebanneord til før de faller om og roper på morra si...Mulig det er kødde side men vil ikke tro det...er jo mange fler a de ute og folka er virkelig slik...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D :D :D :D :D Bra innlegg thumpsup

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Svennern

Jepp der har du den rette innstillingen. Slik alle tror om oss fra Bærum. Way to go! Pell deg ut å jobb du også, istedenfor å sitte her med fingern i rompa, så kanskje du også får råd til noe slikt en dag.

Er bortkastet tid å sitte på et forum å argumentere over dette. Vi fra bærum begynner bare å bli pisslei bønder som klager over Bærumsfolk ditt og datt, og dere driter penger, pappagutter osv.

Jeg tror ikke sånn om alle fra bærum, har kamerater og familie i bærum!

Men når du greier å komme med noe så dumt som det du skrev i ditt forrige innlegg da må jeg bare le ass.. Du skjønner vel d at halvparten som blir skrevet her er B.S..

Og ja jeg jobber MYE.. :D

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom side da!

heller soss/snobb en bondeknøl i 240 el råner fra østakanten(feil kant) ass!

første gang jeg hørte keeg var vel for et par-tre år siden ute på snarøya... i dag brukes det som synonym for så mangt slik som feks; kul, kjekk, nice, sjef(t), konge, fett, noe som ruler osv.

til de som blir provosert: dere må ha noen merkelige problemer - ikke helt godt med seg selv kanskje? kan det skyldes misunnelse?? tror ikke det gjelder alle, men for noen er jeg overbevist om at det gjør det... jeje

jeg ser ikke på meg selv som keeg, og bruker heller ikke slike ord som keeg, tøde, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Syrre

morsom side da!

første gang jeg hørte keeg var vel for et par-tre år siden ute på snarøya... i dag brukes det som synonym for så mangt slik som feks; kul, kjekk, nice, sjef(t), konge, fett, noe som ruler osv.

til de som blir provosert: dere må ha noen merkelige problemer - ikke helt godt med seg selv kanskje? kan det skyldes misunnelse?? tror ikke det gjelder alle, men for noen er jeg overbevist om at det gjør det... jeje

jeg ser ikke på meg selv som keeg, og bruker heller ikke slike ord som keeg, tøde, osv.

Altså noe av det mest tragiske er jo at dere selv ber om det når "dere" (ikke direkte deg da men, neida, selvsagt ikke | les: "østakanten(feil kant)") går rundt og skryter av at dere ikke bor på østkanten. Hvor teit er ikke det? Vet du hva som er teitere? At han ene fra Majorstua sier "Jeg bor på Oslos beste vestkant" Også kommer han Kreti og sier "Jeg bor Skøyen, det er beste vestkant det" Også kommer en tredje Pleti og påstår "Jeg bor på Frogner, det er by faaar Oslos beste vestkant". Lol @ sånne idioter

Og hvor teit er ikke det å påstå at denne hatingen skyldes misunnelse enn at de n00bene er tragiske?

Vi i "feilkanten" klarer å nyte livet uten rosa pannebånd pappa-finansierte biler.

Mvh.

En oppgitt kar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom side da!

Nå kan du ha det ganske morsomt i en 240 da, enn i fars pappas/pappa-finansierte bil hvor du ikke vet hvordan du skrur av traction controllen ;) (til de som er "KEEGE", ikke generelt til bærumfolk :) )

Er absolutt ikke missunelse..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom side da!

Østkanten... Sist gang jeg sjekket var det Oslo-Vest (Akerselva som skille) og steder utenfor Oslo er ikke I Oslo. Dermed heller ikke vestkant. Bærum mennesker bor jo på landet. Utenfor byen, i en liten forstad. Bærum vestkant, neh... Men ingen kommer til å komme noen vei uansett hvor gode poeng man måtte ha for ingen er åpne for forslag. Eller forandringer

Trofast fotograf for RDL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens blærums folk. Bortskjemte drittunger hele gjengen jo.

Sett på noen av sidene deres. Ser jo faen meg ikke forskjell på jenter eller guttene der. Maken til femi- klatter skal man lete lenge etter. Så å si aller går jo rundt med pannebånd, hue/ jentegreier i håret jo.

Glad jeg bor langt, langt vekk fra disse idiotene.

JA jeg tok nok litt hard it.. :D

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -[T]-

Faens blærums folk. Bortskjemte drittunger hele gjengen jo.

Sett på noen av sidene deres. Ser jo faen meg ikke forskjell på jenter eller guttene der. Maken til femi- klatter skal man lete lenge etter. Så å si aller går jo rundt med pannebåns, hue/ jentegreier i håret jo. Nesten så jeg blir bårlig av å se på bildene.

Glad jeg bor langt, langt vekk fra disse idiotene.

Nå må ikke du ta alle bærumsfolk under en kam da.. ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værste er vel at det finnes sånne folk :eek:

*bruker a endelser og er stolt av det lol*

altså:

HVA er så utrolig kult for en GUTT... ja GUTT å vandre rundt i en lyseblå jævela anorakk med hvit fuskepelsekrage, stramme bukser og en jævela klut på huet?

jeg for si som de sier der bort på "beste vestkant"

suss meg på stjerten (kjøss meg i rævva på norsk)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by paparazzi

Går selv på Grefsen vgs. og har en del gutter der som fint hadde glidd inn på de værste sossefestene med de aller mest blærete folka, men det fins idioter i alle kretser...

la meg gjette, de kommer i fra tåsen? :D

litt forvirra folk fra tåsen virker det som, var i allefall sånn da jeg gikk på Grefsen VGS!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Den stilen her kommer ut til bygdene etterhvert også, tror dere meg ;)

Etterhvert? :rolleyes:

Uff, det er like morsomt hver helg i ski-sesongen når det kommer sånne folk innom Statoil'n og skal ha "kjiiisburger med ost".. :D

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår