Mds Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 bling bling er ok, men panne bånds faen skapen dems suger kuk I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Mandel nei FUCK disse Pannebåndavhengige bærumsblærene.. lol lol lol "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jaja, her ser dere hva jeg må leve med hver dag :S ffs...! eneste er at de er artig og banke da :D En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Asim Hva faen er keeeg?? :rolleyes: Keeg er det motsatte geek.. da tror jeg du skjønner resten;) -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Haha :) Går en haug med sånne på skolen min, web-addressen er notert bakpå ryggsekken ;) :D:D:D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Ikke mobb vennene mine:mad: :mad: ;) ;) -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by triggerhappy Ikke mobb vennene mine:mad: :mad: ;) ;) De går jo på skolen din og, Trigger, eller rettere sagt; Klassen vår, hehe... Skal blir gøy dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Synes det er søtt å være sossete :peace: :peace: 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by CrZyWiz Synes det er søtt å være sossete :peace: :peace: Søtt? Jaja:rolleyes: Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Tror ikke de folka på de sidene der får så mye damer, fant bare noen få bilder av damer på alle tre sidene.. Masse gutter, men ingen damer.. hmmm.. ;) Sidene er nå lagret under "morro" på bokmerkene mine.. :D "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 HAHAHA rdl, måtte si sin mening der og, det er en av de første gangene jeg har vært 120% enig med han. drit bra:D:D Går desverre ett par av disse på skolen min også, men heldigvis kommer aldri de fuckings homsene ned på verkstede for da skal jeg love jeg hadde dratt fra den største fastnøkkelen vi har, og ett sveiseapperat;) "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Når jeg møter sånne folk får jeg en sånn rar følelse i høyre armen. Og så beveger biceps'en seg spastisk.... Hmmmm... Oppfordring til alle som ser sånne blærums-sosser med pannebånd: Hev dere på dem, riv av båndet og kjør det så langt ned i halsen dems som det er mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Man må da få kle seg slik man vil? Om man vil være Gay for Pay og gå med pannebånd og bling i øret, så gjerne for min del. Det er bare strebere som skryter. Mange foreldre der ute som bør skamme seg over den mangelfulle oppdragelsen de har gitt barna sine. GENIAL SIDE! x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg starter aldrig bråk ute på fylla, bortsett fra når jeg møter sånne folk. Må slå dem. Bare må slå dem. Gla'vold. http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennern Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hvor fjortisser er dere da? har dere ikke lært og ikke ta alle under en kam. Dessuten er vierkeege.tk ment som en side for å kødde med de "keege" folkene. Keeg er forresten soss. Er det ikke litt patetisk å sitte inne på et forum foran en datamaskin å si at dereskal liksom banke bærumsossene hele tiden. "jeg skal grisebanke dem", "tar dem med sveiseapparatet mitt". ooooooooh, nå ble vi jævlig redde. Dere hører alt mulig dritt om oss, men dere bønder kan holde kjeft og dra en tur med traktoren deres og buksa langt over navlen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg