Goop Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ser liksom ikke meningen med å ødelegge...Kan heller ødelegge noe som er boss...Ikke en 242 eller 262. Idioter.. dukenukem fucku :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ser liksom ikke meningen med å ødelegge...Kan heller ødelegge noe som er boss.... Min mening så traff de jo spikern rett på hodet der. :hammer :hammer Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 1. som anders sier, fyren er fra kanada.. ikke USA!! ergo..ikke amerikaner! Hmm... sist jeg sjekka så var Amerika langt større enn USA, og inkluderte faktisk Kanada også... kiddie Ellers syns jeg det var værst med de jævla britene ja... Ødelegger jo en '48 Daimler og klassiske Jaguarer i fleng!! :deng Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Usj. Ikke pent. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 242er med orginalt soltak,skinninredning og greier er iallefall ikke så vanlig på rett side av atlantern.. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 blir dårlig av å se en 240 bli bahndlet sånn:( Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hehe! Det første jeg tenkte på var to gode dører, gode instrumenter og godt interiør! Agh.. Litt unødvendig ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Canada er en del av Nord-Amerika og innbyggerne kan teknisk sett omtales som amerikanere, selv om de ikke liker det selv. Jeg er forøvrig halvt kanadisk... Hvis man leser på siden står det jo at bilen ble totalvrak etter en ulykke og de hadde bare litt moro med det som var igjen. Det ruller ennå store mengder 240'er på veiene der borte og selv en todørs er lite å ta vare på i deres øyne. Interiøret likeså. Jeg ser ingen problemer med det de har gjort. har sett mye verre ting her i norge. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 skal jeg klikke i vinkel på naboen da, for han har en rekord jordebil med fine velurseter i, og svarte dørtrekk? :D Som til og med er CD utgave? hehe :wave Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Min mening så traff de jo spikern rett på hodet der. :hammer :hammer dyu slår til igjen ja? for noen måneder tilbake gav du meg en jævlig lekson om å være seriøs når en poster, å om en ikke har noe fornuftig å bidra med, skulle en bare drite i å si noe..i det siste har jeg kun sagt/gjort ÈN ting som ikke var så din, og det var om en e36 som så ut som den skulle til månen, og da greide jeg desverre ikke holde meg..men jeg er vanlig "dødelig", så hva er din unskyldnin? som liksom skal være en av de som holder orden her inne..? edit: masse skriveleifer grunnet litt agresjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goophy Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Oh noes, de hadde det litt moro med en sannsynligvis oversliten 240. Big deal. Skal dere drepe meg fordi jeg kappet taket av en 205 og rullet rundt med en 242 på et jorde også? Siter x '02 Z3 1,9 M-tech. RX-7 Turbo II ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg tror ikke skinnseter og skinn dørtrekk er så veldig sjeldent på 240 i USA, det er ikke få 240r i USA heller. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Tenk hadde dem komt til oss å spurt om vi ville kjøpe bilene for null og niks.. kunne fått SUPRE delebiler med MYE bra deler på for 1 dollar cheers Så kunna vi banka dem etter på siden dem var TENKT til å bruke den som herjebil :fire: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg