Gå til innhold

Hælvetes amerikanere!!!

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

1. som anders sier, fyren er fra kanada.. ikke USA!! ergo..ikke amerikaner!

Hmm... sist jeg sjekka så var Amerika langt større enn USA, og inkluderte faktisk Kanada også... kiddie

Ellers syns jeg det var værst med de jævla britene ja... Ødelegger jo en '48 Daimler og klassiske Jaguarer i fleng!! :deng

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canada er en del av Nord-Amerika og innbyggerne kan teknisk sett omtales som amerikanere, selv om de ikke liker det selv. Jeg er forøvrig halvt kanadisk...

Hvis man leser på siden står det jo at bilen ble totalvrak etter en ulykke og de hadde bare litt moro med det som var igjen. Det ruller ennå store mengder 240'er på veiene der borte og selv en todørs er lite å ta vare på i deres øyne. Interiøret likeså. Jeg ser ingen problemer med det de har gjort. har sett mye verre ting her i norge.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening så traff de jo spikern rett på hodet der. :hammer :hammer

dyu slår til igjen ja? for noen måneder tilbake gav du meg en jævlig lekson om å være seriøs når en poster, å om en ikke har noe fornuftig å bidra med, skulle en bare drite i å si noe..i det siste har jeg kun sagt/gjort ÈN ting som ikke var så din, og det var om en e36 som så ut som den skulle til månen, og da greide jeg desverre ikke holde meg..men jeg er vanlig "dødelig", så hva er din unskyldnin? som liksom skal være en av de som holder orden her inne..?

edit: masse skriveleifer grunnet litt agresjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hadde dem komt til oss å spurt om vi ville kjøpe bilene for null og niks.. kunne fått SUPRE delebiler med MYE bra deler på for 1 dollar cheers

Så kunna vi banka dem etter på siden dem var TENKT til å bruke den som herjebil :fire:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider