Gå til innhold

rød golf2 selges..

Ranger emnet

gofle2

Anbefalte innlegg

Pris på den da? Er ikke på jakt etter en dyr bil, da min hverdags-bil har igjennomgått store og dyre rep/oppgr. Trenger en ok golf til en ok penge. Viktige moment er at motor er i fin stand og at int forran er pent:) Rust og bulker er ikke noe problem:)

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blend_2097

Pris på den da? Er ikke på jakt etter en dyr bil, da min hverdags-bil har igjennomgått store og dyre rep/oppgr. Trenger en ok golf til en ok penge. Viktige moment er at motor er i fin stand og at int forran er pent:) Rust og bulker er ikke noe problem:)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=629369

du kan lese her og gi meg en lyd hvis det er intressant... må ikke gå helt off topic og ødelegget salget til gofle2 sin kamerat ;)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt hos hark...

Annlegget er liksom ett trekk plaster... vil jeg tro...

kan ringe å høre... han kompisen min bor i oslo men bilen står her i ålesund... kommer tilbake til det senere... om det den går uten annlegget..

Golf er gulle godt til lyd...

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FMW - Foreningen Mot Wunderbaum hehe

men så er ikke det allverdens jobb og plukke av noen sete trekk og ta ned noen ternonger heller da..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider