Gå til innhold

Tenkte jeg skulle ta initiativ til ett DIY

Ranger emnet

jkr

Anbefalte innlegg

Driver å lage en hjemmeside som omhandler bilen min og BMW.

Tenkte jeg skulle lage en DIY (Do It Yourself) side hvor folk kan legge inn tips til gjør det selv oppgaver, med bilder og beskrivelse, slik at man kan gå inn å finne ut hvordan man f.eks bytter demper og slikt.

Jeg lurer på hvordan intressen er blant dere?

Amrikanerene har en bra slik side Her

Men det hadde vert kjekt med noe sånt på norskt eller?

Hvordan er intressen for noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jkr

Driver å lage en hjemmeside som omhandler bilen min og BMW.

Tenkte jeg skulle lage en DIY (Do It Yourself) side hvor folk kan legge inn tips til gjør det selv oppgaver, med bilder og beskrivelse, slik at man kan gå inn å finne ut hvordan man f.eks bytter demper og slikt.

Jeg lurer på hvordan intressen er blant dere?

Amrikanerene har en bra slik side Her

Men det hadde vert kjekt med noe sånt på norskt eller?

Hvordan er intressen for noe sånt?

Dette er en god idé synes jeg. Fikk gode tips, fra disse DIY-sidene, på hvordan jeg skal montere xenon om noen dager på tralla mi :D

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vipe

Dette er en god idé synes jeg. Fikk gode tips, fra disse DIY-sidene, på hvordan jeg skal montere xenon om noen dager på tralla mi :D

Hvilket xenon er det du skal motere?

Vist du har digitalkamera så kan du jo ta noen bilder samtidig og lage en DIY om hvordan å montere Xenon:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jkr

Hvilket xenon er det du skal motere?

Vist du har digitalkamera så kan du jo ta noen bilder samtidig og lage en DIY om hvordan å montere Xenon:D

Husker ikke hvilket merke det var.

Men kan jo alltids ta noen bilder før/etter, og av selve installasjonen. :) Lysene på BMW'en er jo ikke akkurat noe å skryte av :rolleyes: så det kan jo ikke blir dårligere for å si det slikt.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Start med å oversette denne siden som du linker til: http://www.geocities.com/e36rulz/DIY.html

Men jeg er veldig interessert og gi en lyd hvis du trenger noe, man skrur hele tiden på bilen.

Spør om http://www.e36.no/ ved Gaute er interessert å bidra med å hoste bilder/område

Har tenkt på det å oversette en del på den siden, men det vill bli vannvittig tidkrevende, så i første omgang blir de DIY jeg selv gjør fra denne siden oversatt.

Ta noen bilder når du skrur og lag en DIY, eller vist du ikke har kamera så kun skriv.

Tar imot alt, er ikke nøye hva det er, alt fra pæreskifte til motorskifte.

Dette kan sendes til

jorn.kato@monet.no

Hoste bilder og område er ingen problem, har ett 125mb web hotell som skal brukes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vipe

Husker ikke hvilket merke det var.

Men kan jo alltids ta noen bilder før/etter, og av selve installasjonen. :) Lysene på BMW'en er jo ikke akkurat noe å skryte av :rolleyes: så det kan jo ikke blir dårligere for å si det slikt.

Hadde vært perfekt om du kunne ta noen bilder med en beskrivelse av hva du gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider