RS2 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Har en Volvo 240 stående. Bilen har stått lagret tørt inne i noen år nå. Har byttet en skjerm foran. Ikke lakkert. Står en B23 i den. Selges H.B.O 6500,- Ståle 90929007 mail staale@catalinaspas.no eller send PM Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Bilder?? Modell?? Km?? Farge?? Noe kjennte feil eller mangler? Noe heftelser på bilen?? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hei Jeg vet ikke mye om bilen selv. Men den er hel og pen. Skal bare ha igjen det jeg ga for den jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg