Freddie- Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hei skal kjøpe m3 speil til bila, Hvor anbefaler dere meg og kjøpe? og fåes m3 med speilvarme? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Ikke sette m3 speil på en audi da :eek: passer seg ikke syns jeg Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 jeg har m3speil på min. Synst dem passer bra på jeg;) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Passa ok på bilen din ja.. Spørs litt hvordan resten av bilen ser ut også spør du meg da, altså stilen på hele bilen ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Men noen som vet en billig plass jeg får kjøpt elektriske m3 speil med speilvarme (om mulig) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ja, Selvfølgelig er det det!;) men jeg er enig med deg, er ikke alle a4'a det passer på. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg