sirsnare Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Driver å lurer litt på nytt frontsett her.. Har fra før av et Emphaser ECP26-XT3 6,5" komposett..Men er ikke helt fornøyd med midbassen denne gir fra seg. Har sett litt på disse,men er litt i tvil..Har ikke hørt alle..Og lurer på om noen her inne har hørt noe av dem,og kan hjelpe meg litt.. JBL C608GTi RF typeRF Morel integra6 Lotus seas reference Har også kikket litt på Eton Discovery D 160 SQ .. Er litt usikker på pris på noe av dette her,ikke at det er det mest betydelig,så hvis noen vet ca pris også på noe av det,så hadde jeg satt stor pris på om dere slenger inn det å.. Glemte jo også å ta med at hvis du har noe å anbefale, så legg gjerne til det også.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 lotus ref eller jlaudio xr625/525.csi..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 FOCAL fra 1690.- til ca.5900.- for ett komponent sett. Ny serie på vei koster skjorta til og med for meg.:D :D :D :D :D :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Av det jeg selger vil jeg anbefale dette: Morel Hybrid Ovation 6 3090,- Morel Elate 6 5790,- Soundstream Van Gogh 3390,- Av det jeg ikke selger vil jeg anbefale: Focal K2P Seas Reference Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hva er prisen på det JBL settet? velg jbl :D det er saker det! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by sirsnare Driver å lurer litt på nytt frontsett her.. Har sett litt på disse,men er litt i tvil..Har ikke hørt alle..Og lurer på om noen her inne har hørt noe av dem,og kan hjelpe meg litt.. Morel integra6 Er litt usikker på pris på noe av dette her,ikke at det er det mest betydelig,så hvis noen vet ca pris også på noe av det,så hadde jeg satt stor pris på om dere slenger inn det å.. Jeg må skuffe deg og informere om at Integra 6 ikke lenger er i produksjon. Morel Integra Ovation 6 til kr. 3290,- er derfor den du bør satse på. Så sant du vil ha et coax-element! Vil legge til at Morel Pulse 6 ikke bør undervurderes selv om dette er den rimeligste serien til Morel. Ferrit-magneten som brukes hos Morel er 9 ganger dyrere enn det som er "normalt" å bruke. Dette sikrer deg et produkt som er "litt mer påkostet" enn mye annet på markedet. Konsentrasjonen av magneten og motoren i seg selv er derfor meget nøyaktig plassert i forhold til hverandre og ingenting er overlagt til tilfeldighetene hos Morel! Morel Hybrid Ovation 6 er coax-settet som lydmessig er lik Integra Ovation men tillater større muligheter med tanke på plassering av elementene. En annen ting med Morel er at de KUN bruker silke i sine diskanter! Kan da legge til at Morel er godt kjent for sin crispy og ærlige diskant-gjengivelse. Noe som kjennetegner den velkjente "The Morel sound". Skulle du ville ha mer informasjon så ta kontakt. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg synes det er ekstremt merkelig at det er ingen som noensinne har nevnt MB Quart her! QSD 216 er i sammenlikninger bedre enn Utopia... Komboen QSD 210 og QSD 164 slår det aller meste utenom Rainbow Reference. Hvis man skulle ønske å ha noe som spiller ennå høyere, går det an å ofre litegrann SQ ved å bytte ut QSD 210 med PSD 216. Da har du like god SQ som Utopia, men spiller i tillegg sinnsykt høyt :D Dette er relativt dyre sett, så hvis du skal ha noe rimeligere vil jeg anbefale: MB Quart PCE 216 VDO Dayton HPC1700 Emphaser settet ditt er bedre enn mye av det som er nevt tidligere i tråden, så er du sikker på at ikke midbassproblemet ditt kan ordnes med bedre installasjon eller evt. litt EQ? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg holder mine knapper på Morel Hybrid Ovation, Morel Elate og SS Van Gogh, samt Integra Ovation når det gjelder coax... Focal respekterer jeg med tanke på midbassene og mellomtonene, diskantene avskyr jeg rett og slett.. :D MB Quart har jeg ikke hørt mye av, men det jeg har hørt har vært for lyst og tynt, er nok mer jeg som ikke liker måten de låter.. Det låter langt fra dårlig, men jeg streber etter noe annet når det gjelder lyden... Lotus Reference settet er jo forsåvidt gode komponenter, men her må du virkelig vite hva du driver med.. Er mye du må gjøre med tanke på installasjon og eq'ing med dette... JL Audio xr settene har jeg solgt noen av, og installert noen, men har dessverre ikke fått noe særlig godt inntrykk av de.. Låter greit, men så er det den diskanten da som jeg ikke liker.. :D Midbassen låter nøytralt og greit, ganske laidback, men ikke noe særlig mer... Type RF settet har jeg ingen formening om siden jeg ikke har hørt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Takker og bukker for mange fine svar..Driver å faller litt mot seas ref settet.. hm..Emphaser settet spiller bedre enn mange av de over nevnte?? Jeg kan da ikke tro det..Får da ikke håpe det..Men byttes skal det ihvertfall.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by sirsnare Takker og bukker for mange fine svar..Driver å faller litt mot seas ref settet.. hm..Emphaser settet spiller bedre enn mange av de over nevnte?? Jeg kan da ikke tro det..Får da ikke håpe det..Men byttes skal det ihvertfall.. Hvis du er ute etter Seas Ref settet har jeg to stk midbasser liggende du kan få latterlig billig.. Kan vel fikse deg grei pris på delefiltrene og diskantene og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg