Brenna_Racing Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Heisann!! Jeg hadde speedometeret mitt inne på service hos et firma i Oslo. De skulle bare fikse tempraturmåleren, fordi den viste varmt hele tiden. Når jeg fikk tilbake bilen, så funka tempraturmåleren, men da var bensinmåleren, km telleren og triptelleren ødelagt. Skjønner ikke at det er mulig.... Men derfor trenger jeg et nytt speedometer til en 93 Accord....Noen som har eller veit hvor jeg kan få tak i?? Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olejrgen Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 du kan sikkert få tak i et på http://www.nbfbildeler.no mange billige deler der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 6 år gammel tråd og det står x 1993 Honda Accord 2,0 så det spørs om han trenger deler.... :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olejrgen Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 poeng poeng, men svarer uansett jeg =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Greit det, men sjekk dato før du bumper en gammel tråd ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg