HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by fastone Kunne tenke meg en slik som eskortebil. Blir litt trangt med 4 personer, men man kan ikke få både i pose og sekk :D :D :D det er kjipt slik... skulle gjerne hatt i både pose og sekk :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Jeg sverger! Jeg har sett denna bilen et sted før! Hmmm ... montro hvor det var? Kanskje det var en annen bil som har kopiert den? næææh .... :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Marius: Kan du legge alle bildene i en .zip fil og legge de ut? Kunne tenkt meg å hatt alle bildene, men det er litt kjedelig å vente på at bildet laster ned, høyreklikke, velge lagre bilde som, finne riktige mappe, lagre, trykke på neste bilde, vente til det laster ned.... osv! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by famir Marius: Kan du legge alle bildene i en .zip fil og legge de ut? Kunne tenkt meg å hatt alle bildene, men det er litt kjedelig å vente på at bildet laster ned, høyreklikke, velge lagre bilde som, finne riktige mappe, lagre, trykke på neste bilde, vente til det laster ned.... osv! Enig :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by KeLoN Jeg sverger! Jeg har sett denna bilen et sted før! Hmmm ... montro hvor det var? Kanskje det var en annen bil som har kopiert den? næææh .... :rolleyes: er ikke den på bildet en RX-7??? og den på filmen en Supra??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HemiCuda er ikke den på bildet en RX-7??? og den på filmen en Supra??? Jo! Men, kult da. Ved første øyekast er dem like. Men, om du bare ser etter og har litt peil ser du jo forskjell med engang.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by paralell Og du har det må'n tro? ja... hvorfor ikke??? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by HemiCuda er ikke den på bildet en RX-7??? og den på filmen en Supra??? Jo. Måtte se noen sekunder før jeg så det, men så er den jo HELT PRIKK LIK da. Helt likt kutta i panseret og sånn ... Fett da :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg