Dirty Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 åssen skal bremseklossene festes??? noen som har bilde??? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Dirty åssen skal bremseklossene festes??? noen som har bilde??? er vel ikke så mange måter å feste en bremsekloss på, så... ikke vet jeg hvordan jeg skal forklare... hehe så du ikke etter det før du tok dem av da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 av med caliper, på med skiva, på med klossene den store på utside, og den lille på innsida! husk og bruke fjørene som følger med klossene, da slipper man slik kjei pipelyd btw, trykk stempelet i caliperen helt tilbake, ellers blir det vansklig å sette på igjen caliperen .. (caliperen tas av ved hjelp av 2 umbraco skruer i bakkant av den (2 tapper som stikker ut der) Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Dan Stamnes av med caliper, på med skiva, på med klossene den store på utside, og den lille på innsida! husk og bruke fjørene som følger med klossene, da slipper man slik kjei pipelyd btw, trykk stempelet i caliperen helt tilbake, ellers blir det vansklig å sette på igjen caliperen .. (caliperen tas av ved hjelp av 2 umbraco skruer i bakkant av den (2 tapper som stikker ut der) Dan og pass på at du får riktige klosser, er for ventilerte skiver, og ikke ventilerte..... SOM SELFØLGELIG JEG FIKK FEIL EN GANG AV!!! fikk for ikke ventilerte, og dem er 2-3mm for tykke eller noe slikt.... skjønte ikke hvordan i helvette jeg skulle få dem på.. for der jeg kjøpte dem sa dem var riktige!!! faen, hehe... men fikk bytta dem da, så ordna seg :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg