Gå til innhold

bremseklosser.

Ranger emnet

Dirty

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dirty

åssen skal bremseklossene festes??? noen som har bilde???

er vel ikke så mange måter å feste en bremsekloss på, så... ikke vet jeg hvordan jeg skal forklare... hehe

så du ikke etter det før du tok dem av da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av med caliper, på med skiva, på med klossene den store på utside, og den lille på innsida! husk og bruke fjørene som følger med klossene, da slipper man slik kjei pipelyd

btw, trykk stempelet i caliperen helt tilbake, ellers blir det vansklig å sette på igjen caliperen .. (caliperen tas av ved hjelp av 2 umbraco skruer i bakkant av den (2 tapper som stikker ut der)

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

av med caliper, på med skiva, på med klossene den store på utside, og den lille på innsida! husk og bruke fjørene som følger med klossene, da slipper man slik kjei pipelyd

btw, trykk stempelet i caliperen helt tilbake, ellers blir det vansklig å sette på igjen caliperen .. (caliperen tas av ved hjelp av 2 umbraco skruer i bakkant av den (2 tapper som stikker ut der)

Dan

og pass på at du får riktige klosser, er for ventilerte skiver, og ikke ventilerte..... SOM SELFØLGELIG JEG FIKK FEIL EN GANG AV!!! fikk for ikke ventilerte, og dem er 2-3mm for tykke eller noe slikt.... skjønte ikke hvordan i helvette jeg skulle få dem på.. for der jeg kjøpte dem sa dem var riktige!!! faen, hehe... men fikk bytta dem da, så ordna seg :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider