Gå til innhold

Senk til bil`n

Ranger emnet


TD POWER

Anbefalte innlegg

Har planer om senkt...... tenker 60/40mm.... om eg kjøper et sett med 40mm og på de to framme kapper jeg bare den ene ringen... blir da en ca. 60mm senk.... går dette bra eller... å burde jeg da kjøpe mg nye dempere??

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olsen

Hvis du først skal kjøpe senkesett bak, så legg i litt ekstra cash og kjøp forran også du :)

 

Tenkte da et sett... assa 4 stk 40mm senk.... å så kappe to til 60 senk..... kappe 40mm senk til 60mm framme.. 40mm bak. fatte :D

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå uansett bedre å kjøpe 60/40 fjører når du først ska kjøpe i stedet for 40fjører rundt om for så å kappe fjørene foran.

 

høres ut som en utrolig dum ide spør du meg å kjøpe 40 fjører som er lovelig for så å kappe dem å fjøre dem ulovelig når du kan kjøpe 60/40 lovelig.

 

å den blir jo minst like lav om du kjøper deg 40 fjører å kapper litt en om du kjøper 60 fjører foran så det at det er et problem om vintern vil du jo få uansett..

 

samme gjelder jo demperne, org demper har kansje ikke så godt av en 60mm senkefjør men den har heller ikke godt av en 40 fjør voldtatt av bosch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, ved senking over 40mm, er det krav om nye dempere. Det kommer du ikke utenom. Kjøp deg et sett med gassdempere på autospar.no Da får du bilen helt lovlig. Kappafjærer er hvertfall ikke og anbefale. Bilen blir noe helt for jævlig ustabil.

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf-Master

Uansett, ved senking over 40mm, er det krav om nye dempere. Det kommer du ikke utenom. Kjøp deg et sett med gassdempere på autospar.no Da får du bilen helt lovlig. Kappafjærer er hvertfall ikke og anbefale. Bilen blir noe helt for jævlig ustabil.

 

der tar du litt feil. golf og jetta II kan senkast opp til 60mm med orginale dempara lovlig. det kan ikkje andre biler som eg kjenner til.

men eg anbefaller på det sterkeste å kjøpa nye dempara ved 60mm senk.

vil man ha 60-40 senk så kjøper man 60-40 senk ikkje noko kapping. eg kjøpte komp. senkesett 60-40 senk hos autospar er fornøyd men bakdemparane er dårlige på min no.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på baksida av siste motor børsen senk 60/40 til 980 spenn

ikke kapp i fjørene det er jævli og kjøre med... og blir du stoppa i teknisk stemmer ikke fjørene med papirene...

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår