prizma Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 for de av oss som er litt "elite" så kunne man under krasjen på forumet bruke denne adressen, for å f.eks. lese i bilstereoforumet: http://62.70.54.205/forumdisplay.php?s=&forumid=57 - artig det, men så utrolig upraktisk, så jeg spør admin, hva skjedde? det er ingen som klandrer dere hvis serveren krasja o.l, men jeg vil bare vite hva som er skjedd... hold denne tråden saklig, og det er bare svar fra admin jeg trenger og vil ha! - da det er de som vet dette, mest sannsynlig, jeg vil ikke ha ykterog pes som: kanskje serveren krasja, jeg tror det var serveren. o.l. - hold det for dere selv. på forhånd takk. mvh: Vemund Simensen Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 så fant jeg ut da, at #bilforumet.net hadde " http://62.70.54.205/index.php " denne i topic, haha, så jeg var ike helt l337 alikavell... hee, sorry, men hva skjedde? Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 må bare svare her.. hehe.. du skreiv "I337" feil.. det er 1337, ikke I337.. hehe *pirke* Men slik seriøst, så tipper jeg vel att domene serveren var nede, så man ikke fikk kontakt på adressen, bare på ip'n liksom.. Det kan man ikke alltid noe for :) "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Om siden var tilgjengelig via IP adressen men ikke domenet skyldes nok dette DNS problemer. Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 jeg vil ha svar fra ADMIN ikke noen som tror de vet hva feilen er, jeg selv har også min formeninger, så STFU :D og la en som vet det svare... jeg trodde det hele tiden var L337 jeg da men ;\ hmm, ok, 1337 da se... =P hmm jja, Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hehe.. hva hadde du ventet deg? måtte være en idiot som kom og synset litt.. :D jeg skal stfu nå "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Flasher hehe.. hva hadde du ventet deg? måtte være en idiot som kom og synset litt.. :D jeg skal stfu nå hihi, thnx :D vil ha et svar fra admin bare,er litt interessangt hva som har skjedd vettu :) Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by prizma jeg vil ha svar fra ADMIN ikke noen som tror de vet hva feilen er, jeg selv har også min formeninger, så STFU :D og la en som vet det svare... jeg trodde det hele tiden var L337 jeg da men ;\ hmm, ok, 1337 da se... =P hmm jja, Jeg hører ikke på deg alikevel. Grunnen til at server'n var utilgjenglig var at http://www.bilforumet.net var borte fra dns-recorden til rot-serverne. Så kommer sladderbiten (ja, jeg må). Hørte rykter om at de som styrer DNS'n til bilforumet skyldte penger til ICAN og derfor ble alle dnsrecords suspenda, men som sagt .. bare rykter. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by CrZy_T Jeg hører ikke på deg alikevel. Grunnen til at server'n var utilgjenglig var at http://www.bilforumet.net var borte fra dns-recorden til rot-serverne. Så kommer sladderbiten (ja, jeg må). Hørte rykter om at de som styrer DNS'n til bilforumet skyldte penger til ICAN og derfor ble alle dnsrecords suspenda, men som sagt .. bare rykter. så bare stfu? Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by prizma så bare stfu? Nei, akkurat nå skal jeg være drittsekk også(for første gang i mine 2 1/2 år på forumet), så får vi denna threaden slettet. Det er rett og slett latterlig hele dritt. Du kommer og KREVER å få vite hvorfor det ikke funka. Hvis de hadde hatt noe interesse av å fortelle folk om hver gang noe ikke funka så hadde de laga en "status"-thread elns. Sitt rolig, hold kjeft, og prat bil ! Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 dette er litt off-topic, men jeg bare hadde lyst til å vite? so? mente ikke å kreve noe som helst ;) Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Da finnes det en fin kanal på irc hvor man tar alt det bullshitet. #bilforumet.net @ irc.homelien.no hvis du ikke var klar over det .. finnes link på fremsiden hvis du ikke vet åssen du kommer deg dit. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hehe, les lengre oppe. der er det mye BS som er ute å går ja. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hvis du er så 1337 som du sier så skal det ikke mye til for å finne ut feilen.. legg sammen 2+2.. siden nåes på ip, men ikke på domenenavn.. da er problemet det at DNS`serverne ikke "oversetter" http://www.bilforumet.net til riktig ip... O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 ajajaja, enda en som utaler seg, jeg vet hva som har skjedd, men lurer fortsatt på om en av admin vil bekrefte, evt fortelle hvorfor dette skjedde, og om dette har noe å si for oss.. ellers koselig at folk leser budskapet ;) seff er jeg 1337 :) jobber med dette... menmen.. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg