Gå til innhold

krasj på forumet; admin, hva skjedde?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

for de av oss som er litt "elite"

så kunne man under krasjen på forumet bruke denne adressen, for å f.eks. lese i bilstereoforumet:

http://62.70.54.205/forumdisplay.php?s=&forumid=57

- artig det, men så utrolig upraktisk, så jeg spør admin, hva skjedde? det er ingen som klandrer dere hvis serveren krasja o.l, men jeg vil bare vite hva som er skjedd...

hold denne tråden saklig, og det er bare svar fra admin jeg trenger og vil ha! - da det er de som vet dette, mest sannsynlig, jeg vil ikke ha ykterog pes som: kanskje serveren krasja, jeg tror det var serveren. o.l. - hold det for dere selv.

på forhånd takk.

mvh: Vemund Simensen

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare svare her.. hehe.. du skreiv "I337" feil.. det er 1337, ikke I337.. hehe *pirke*

Men slik seriøst, så tipper jeg vel att domene serveren var nede, så man ikke fikk kontakt på adressen, bare på ip'n liksom.. Det kan man ikke alltid noe for :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha svar fra ADMIN ikke noen som tror de vet hva feilen er, jeg selv har også min formeninger, så STFU :D og la en som vet det svare...

jeg trodde det hele tiden var L337 jeg da men ;\ hmm, ok, 1337 da se... =P hmm jja,

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

hehe.. hva hadde du ventet deg? måtte være en idiot som kom og synset litt.. :D

jeg skal stfu nå

hihi, thnx :D vil ha et svar fra admin bare,er litt interessangt hva som har skjedd vettu :)

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

jeg vil ha svar fra ADMIN ikke noen som tror de vet hva feilen er, jeg selv har også min formeninger, så STFU :D og la en som vet det svare...

jeg trodde det hele tiden var L337 jeg da men ;\ hmm, ok, 1337 da se... =P hmm jja,

Jeg hører ikke på deg alikevel.

Grunnen til at server'n var utilgjenglig var at http://www.bilforumet.net var borte fra dns-recorden til rot-serverne.

Så kommer sladderbiten (ja, jeg må).

Hørte rykter om at de som styrer DNS'n til bilforumet skyldte penger til ICAN og derfor ble alle dnsrecords suspenda, men som sagt .. bare rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Jeg hører ikke på deg alikevel.

Grunnen til at server'n var utilgjenglig var at http://www.bilforumet.net var borte fra dns-recorden til rot-serverne.

Så kommer sladderbiten (ja, jeg må).

Hørte rykter om at de som styrer DNS'n til bilforumet skyldte penger til ICAN og derfor ble alle dnsrecords suspenda, men som sagt .. bare rykter.

så bare stfu?

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

så bare stfu?

Nei, akkurat nå skal jeg være drittsekk også(for første gang i mine 2 1/2 år på forumet), så får vi denna threaden slettet. Det er rett og slett latterlig hele dritt.

Du kommer og KREVER å få vite hvorfor det ikke funka. Hvis de hadde hatt noe interesse av å fortelle folk om hver gang noe ikke funka så hadde de laga en "status"-thread elns.

Sitt rolig, hold kjeft, og prat bil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er så 1337 som du sier så skal det ikke mye til for å finne ut feilen.. legg sammen 2+2..

siden nåes på ip, men ikke på domenenavn..

da er problemet det at DNS`serverne ikke "oversetter" http://www.bilforumet.net til riktig ip...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajajaja, enda en som utaler seg, jeg vet hva som har skjedd, men lurer fortsatt på om en av admin vil bekrefte, evt fortelle hvorfor dette skjedde, og om dette har noe å si for oss..

ellers koselig at folk leser budskapet ;)

seff er jeg 1337 :) jobber med dette... menmen..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår