ehrnst Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 det er jo ikke sikkert admin vet hva som har skjedd. når DNS'en fra min ISP går ned er det ikke alltid jeg vet det, virker jo ikke som noen admin har sett tråden din engang, tydlig at ingen admin er her nå;) ....men son sagt, det er mest sansylig DNS siden man kom inn med IP-adressen:) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Gid for et drama. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by ehrnst det er jo ikke sikkert admin vet hva som har skjedd. når DNS'en fra min ISP går ned er det ikke alltid jeg vet det, virker jo ikke som noen admin har sett tråden din engang, tydlig at ingen admin er her nå;) ....men son sagt, det er mest sansylig DNS siden man kom inn med IP-adressen:) grr, seff er det dette.. har vist det siden i dag tidlig, da jeg skulle inn hit ;) Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Siden funker nå.... som du sikkert har lagt merke til. Når siden ikke fungerer... ikke tenk på hvorfor.. gjør noe annet... les en bok, se en film, gå ut på byen. :D Opplest og vedtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg