Gå til innhold

Våler 25.05.02 Hvem kommer??

Ranger emnet

volvofasII

Anbefalte innlegg

Originally posted by lordbongo

åssen treff er dette da?

Helga før som han ref. til er wv / Audi treff der oppe, de skal kjøre rundt å rundt på en bane en hel dag / (helg) også kommer det vel noen som kommer til å stille ut bilene sine som folk sikler på å tar bilder av. Så går det vel en dommer rundt og til slutt for folk priser for alt mulig. hehe

Helga etter er det treff igjen, men da er det for ALLE, samme opplegg. Kjøre som F**n på bane, sikle på biler, få tatt mye fete bilder / film o.s.v

Det er bare å komme seg ut dit å ta en titt. Har bestilt mye fint vær i mai. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Ja de gutta får jo ikke bestemt seg da.

Står både 11.-12.mai og 25.-26.mai.

LMAO

Ehh nei det står 25-26.

12-13 var i fjord det...

Men ja makan til trege med og oppdatere sida er jo helt uttrolig jo...

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

For å si det sån så er det ikke på en mandag, men lørdag og søndag. Da teller vi 19 dager og det er 14 dager i to uker og 5 dager er 1/2 ikke sant. hehehehehe

Men 19 dager er da nærmere 21 en 14 :D :D :D

Trenger den tiden ikke sant bare er sån at jeg står på alt det går og litt til så hvis ikke jeg blir ferdig er jeg redd et blir giga nedtur etter all den harde jobbinga nå.

Akkurat nå føler jeg for og sove i ei uke :)

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Men 19 dager er da nærmere 21 en 14 :D :D :D

Trenger den tiden ikke sant bare er sån at jeg står på alt det går og litt til så hvis ikke jeg blir ferdig er jeg redd et blir giga nedtur etter all den harde jobbinga nå.

Akkurat nå føler jeg for og sove i ei uke :)

Era

Har all med følelse, men du har "kjempe" god tid hvis du sover i 2 5 1/2 dager nå, for så å jobbe som f**n i 14dager (i strekk) for så å sove igjen når du kommer fra. hehehe Da har du forresten sovet nok for å klare deg i 14 dager uten søvn. Det er nok noe å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider