Xenon Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Jeg er fortsatt med. Dessverre har jeg dårlige piggdekk bak... :( Hvis noen har 13" elle 14" felger med piggdekk og boltsirkel 4x114,3 er det bare å ta med:) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by mazdafun Hei. Snakket netopp med FSR om endel ting. Det er mulighet å melde seg inn i DCN der oppe. Det betyr at for en hundrelapp mer, så er du medlem i den cooleste klubben i verden, og får sannsynligvis rabatter på flere samlinger utover året. I tilegg er det en genial måte å støtte drfting i Norge på. Meld dere inn ! mvh Jeg sa faktisk det samme til AE86Levin her om dagen. Meld deg inn der oppe, så får du både billigere kjøring samt at du da er medlem et helt år. Det gavner oss alle at folk betaler for seg. FSR har jo nevnt en gang eller to at det er skuffende få som betalte for seg i 2004. Mange påmeldte, men... Og fortsett å tipse alle dere kjenner med RWD og piggdekk! Jo flere jo bedre, samme hva. Og husk å møte opp selv :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Stiller med ascona b og en dårlig kompis. hadde vært greit med et oppmøte f.eks på texburger/skøyen som tidligere nevnt, men når og hvem?? burde få dette i orden slik at vi er sikkre på at alle finner frem. Har også hørt løse rykter om at det er noen som sjanser ved å stille med ispigg, snakket med fredrik i går og disse vil bli nektet å kjøre. kanskje greit å få ut det til de det gjelder? Skal sveise sperren min i dag og montere helt nye piggdekk, så til de som lurer på hvorfor en orange ascona ligger på jordet er det ikke dårlige dekk, men fører det er noe galt med..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by rallyroger Stiller med ascona b og en dårlig kompis. hadde vært greit med et oppmøte f.eks på texburger/skøyen som tidligere nevnt, men når og hvem?? burde få dette i orden slik at vi er sikkre på at alle finner frem. Har også hørt løse rykter om at det er noen som sjanser ved å stille med ispigg, snakket med fredrik i går og disse vil bli nektet å kjøre. kanskje greit å få ut det til de det gjelder? Skal sveise sperren min i dag og montere helt nye piggdekk, så til de som lurer på hvorfor en orange ascona ligger på jordet er det ikke dårlige dekk, men fører det er noe galt med..:rolleyes: Kanksje like greit at du solgte AE86'n, så slipper vi å lide oss gjennom synet av den på taket...?;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by rallyroger Stiller med ascona b og en dårlig kompis. hadde vært greit med et oppmøte f.eks på texburger/skøyen som tidligere nevnt, men når og hvem?? burde få dette i orden slik at vi er sikkre på at alle finner frem. Har også hørt løse rykter om at det er noen som sjanser ved å stille med ispigg, snakket med fredrik i går og disse vil bli nektet å kjøre. kanskje greit å få ut det til de det gjelder? Skal sveise sperren min i dag og montere helt nye piggdekk, så til de som lurer på hvorfor en orange ascona ligger på jordet er det ikke dårlige dekk, men fører det er noe galt med..:rolleyes: Kolonne : Klokka 07:00, Mazdafun pickupen, Texburger. Står lenger opp med bilde og alt ! Velkommen ! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Da sees vi på texburger klokka 7 om morgenen zzzz. Gleder meg som en unge med ny kjelke jeg kiddie kiddie :D :D :D :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Da er alt klappet og klart og undertegnede drar opp i morgen kveld for å gjøre klart til en knalldag på isen. Husk å kjør pent oppover, det er på isen vi skal leke! Fredrik Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by FSR Da er alt klappet og klart og undertegnede drar opp i morgen kveld for å gjøre klart til en knalldag på isen. Husk å kjør pent oppover, det er på isen vi skal leke! Fredrik Hva skal du kjøre for noe da? Er så mange som maser om at du raste motorn og solgte AE86'n...? Har dem rett? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Team Driftfun mekker hardt i de sene nattetimer for å bli ferdig :| Også ender vi opp med piggfri mafian så ikke le av oss når vi leker Bambi på isen :rolleyes: Jaja men håper på en KNALL DAG! :D Dere med videkamera som skal på treffet Om dere vil hadde det vært genialt om jeg fikk kopiere videomatrialet dere filmer i løpet av dagen! Jeg skal kjøre selv så får ikke filmet "treffet" så mye.. (om ikke maskineriet havarerer) Jeg kan også låne dere miniDV kasetter til å ta opp på, eller kopiere etter at dagen er slutt før dere drar! Se etter nissen i peugeot refleksvest og med en sliten blå peugeot bil ;) Kan jo friste med dvd video sak i bytte for "filmhjelp" Jaja dette er ikke noe "kupping" eller sånnt, bare et ønske og tilbud for å få sikret at materialet kommer online i ettertid :D Digitalkamera folk trengs også, men de klarer vel å få ut bildene sine selv :D -Pudding / Tor Morten :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jess jess, klar som et egg nå jeg, pigg dekk er handlet inn fra Brødrene london, plugger er skiftet osv.. eneste som mangler nå er og klemme inn på den %"#¤ cd spilleren, sånn at jeg og Biff slipper og lide oss gjennom halve norge med elendig radio kvalitet.. er 22.45 timer til jeg står klar på Tex burger ihvertfall :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det står at det ANBEFALES å bruke hjelp... Det betyr at man ikke må? Jeg tror nemlig ikke jeg har hjelmen min her nå.... Bare for å være sikker.... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Skidracer Hva skal du kjøre for noe da? Er så mange som maser om at du raste motorn og solgte AE86'n...? Har dem rett? Stemmer det. Solgte den i høst. Skulle egentlig kjørt vinterbilen, en Sierra, men selgeren holdt meg for narr, så jeg får ikke skilter på den før den er EU-godkjent... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Xenon Det står at det ANBEFALES å bruke hjelp... Det betyr at man ikke må? Jeg tror nemlig ikke jeg har hjelmen min her nå.... Bare for å være sikker.... Anbefales betyr at man ikke må, ja :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 En siste ting til de av dere som har fått tilsendt giro for 2005 og som har planer om å betale i morgen. Ta med giroen med medlemskortet, så slipper vi å fylle ut en ny giro der oppe. Slike giroer koster litt, og penger spart er penger tjent... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by jackpot jeg lurte litt på det..! :cool: Har du funnet ut om du skal da ? Håper jeg finner Texaburger jeg gutter :( er dårlig kjent i oslo, kan noen gi meg en liten forklaring på veien dit ? jeg kommer sørifra på e6 Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg