Gå til innhold

Treningssamling 29. Januar PÅ Golsfjell!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lethal

 

DriftAddict: Var det du som kjørte sierra`n som paralell drifta med meg (Drift Brick) en tur utpå der?

Hehe, det var drit artig hvertfall!

 

 

Mvh

Lethal

 

Stemmer det :)

 

Var morsomt når du fikk øye på meg, en titt i speilet,- og så en til etterfulgt av et stort glis....:D

 

Så ut som passasjeren din koste seg også!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Drift Addict

 

Stemmer det :)

 

Var morsomt når du fikk øye på meg, en titt i speilet,- og så en til etterfulgt av et stort glis....:D

 

Så ut som passasjeren din koste seg også!

 

Vi koste oss skikkelig begge to :D

Håper det blir en mulighet til mer slik kjøring en gang i fremtiden, fordi dette ga absolutt medsmak:D

 

Kommer det noen bilder snart eller folkens? Eller film?

Så det var en kar som drev å tok bilder med en kjempe linse..

Noen som vet hvem det var og om bildene kommer ut her?

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rdlx3m her:

 

Jeg fikk ikke deltatt på arrangemanget med dere, jeg og en kompis kjørte for oss selv med privat bil på de 2 andre banene.

 

Anyway, takk til FSR som lot oss få teste litt på den store banen. Var drit morro de første 5 rundene intil herman skulle kjøre..

 

Da gikk både frontfanger, bane markeringer og nesten bensin tom:) .. Lovte at jeg skulle ha med meg FSR en tur i bilen, men seff. måtte det stadig skje noe drit.

I går var jeg virkelig varm i trøya og storkoste meg. og synes det kunne vært verdt å ha med en som har peil så jeg kunne fått bevist at jeg ikke KUN har det i kjeften:)

 

Men som sagt. en FWD vakke så kjedlig på is alikevel.

 

Til dere som jeg fikk hilst på. Hyggelig å møte dere.. Jeg aner ikke halvparten av hvem det var jeg hilste på. ALt jeg vet er at folk stadig kommer bort til meg med Hey. halla... er ikke du han derre.... r.... d ett eller anna?.....

 

Joda det er meg:)

 

heihei.... ehe

Jævli kjipt å være poppis.

Var jo som sagt noen kjente fjes også.

 

Til ottesen. bare hyggelig å kunne hjelpe til.. Var faen meg flax at jeg fikk dratt dere opp i går.. Og drit leit det der med girkassa.. Er vel sikkert en slange som røk til kjøing av girkasse olja eller?...

 

MVH rdl.

 

Bilde og video fra gårsdagen kommer ut på nett litt senere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda_råner

rdlx3m her:

 

 

 

Til ottesen. bare hyggelig å kunne hjelpe til.. Var faen meg flax at jeg fikk dratt dere opp i går.. Og drit leit det der med girkassa.. Er vel sikkert en slange som røk til kjøing av girkasse olja eller?...

 

MVH rdl.

 

 

hehe....det var ledningen til kjølinga ja :(. Ble en lang dag igår, men men...hadde det moro jeg :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men ettersom denne kræsjen skjedde på vei til treffet og ikke på selve treffet vil jeg helst ikke at den ligger i denne tråden. Jeg ønsker ikke at drifting skal assosieres med grisekjøring på veien. De andre deltakerene kjørte fornuftig på vei til og fra, og slik bør det være. Ettersom disse gutta ikke klarte å bruke hue, men i stedet risikerte liv og lemmer på vei opp vil jeg ikke ha noe med dette å gjøre. Lag gjerne en ny tråd, men denne tråden er om det som skjedde på banen...

 

Fredrik

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg og Biff kom oss ikke opp til Gol som planlagt, pga det uheldige krasjet som det var video av høyere oppe her.

 

Jeg var passasjer og Biff var sjofør, jeg klarte meg fint, bare forslått, mens Biff gikk det verre med, men han klarer seg.

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide dere den 206`n ?

Mye kostet dette?

Så dritartig ut, og hvis det er til en overkommelig pris kunne jeg tenke meg å teste en gang :D

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår