Hayabuza Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 M45 girkasse, stått på 87'mod 230a, Bud 4 orginale ekstrainstrumenter med holdere (volt, klokke, ecometer og utetemp), 500kr 88% komplett listverk, sort. mangler en liste på bakdør, 500kr "BMW Speil", samme type speil som sitter på BMW E34. er 97% lik "86 speilene". passer rett på 240. stått på 240 før. 500kr Fordeler m/el tenning, tenningshjerne følger med. 500kr Instrumentboks med turteller, stått i 82' 240. bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240classic Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Selger du kun ute temp?:dude: Siter -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 svarte listene rundt bilen, hvilken stand er de i?? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 de er vel helt ok. ser ut som alle andre lister.. noen få klips bakpå tror jeg er knekt men det er det jo på alle lister.. har ikke noe å si. mangler en list til bakdør. men det kan du sikkert knabbe av noen en sen fredagskveld :D og du som skulle ha utetemp, kan selge den utenom ja.. 500kr :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Hayabuza mangler en list til bakdør. men det kan du sikkert knabbe av noen en sen fredagskveld :D Skjerp deg; ikke spøk med slikt! En dag opplever du at noen har vært på bilen din, og det er JÆVLIG irriterende :mad: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by R_Style svarte listene rundt bilen, hvilken stand er de i?? R_Style: Vet du om noen i Rendalen som vil kjøpe bilen min som for øyeblikket står i Rendalen :cool: Se her: http://home.online.no/~kjet-sk/volvo244.htm Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hvor mye for listene over fangerne fremme og bak? du har vel ikke 86grill(sort)? evnt. lyktespoiler? mvh pusen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 jeg har desverre ikke noe av det ;/ mvh Hunden din TP: det er slik det fungerer... deler på rulering kaller vi det ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 tar meg en tur bortom bilen din jeg da? :/ :( Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehe.. vis du først finner den og tar noen deler og kommer deg bort med alle vitale organer i orden så skal du få delene :D :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Hayabuza 4 orginale ekstrainstrumenter med holdere (volt, klokke, ecometer og utetemp), 500kr Har sendt deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Hayabuza hehe.. vis du først finner den og tar noen deler og kommer deg bort med alle vitale organer i orden så skal du få delene :D :aug: mener du det der seriøst? ;) du kan få tilbake listene etterpå :P skal bare forske litt på låsesystemet først ;) kan godt ta bilen liksom :P må bare finne ut hvordan rattlåsen aktiveres.. (så sant bilen ikke står i garasje går det:P) haha.. neida ;) ekke så dum og slem at jeg gjør sånt ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehe ;D kommer noen å prøver å stjele noe så tar jeg ett godt grep om hagla! :D spør maxis om hvor mange sortlister/hviteblinkerse/hjulkapser/griller han har stjålt/blitt frastjålet på verdal :D der bytter de på slikt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Hayabuza hehe ;D kommer noen å prøver å stjele noe så tar jeg ett godt grep om hagla! :D spør maxis om hvor mange sortlister/hviteblinkerse/hjulkapser/griller han har stjålt/blitt frastjålet på verdal :D der bytter de på slikt ;D hehe uff ;) poenget er jo at du ikke hører om noen stjeler før bilen er borte :P hehe.. til og med noen som klarte å stjele en BDA da.. og den låter KVASST ;) så alt går ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 turboperformance: vet ikke om noen på stående fot nei... driv å selger bilen min sjøl j, så det... hva gjør du/bilen din i rendalen?:D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg