VW4 Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Fant en tøff VW Pickup i stad...Noen som har noen info om den? Den var jo i grunn litt tøff da!:D Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 På det som står på bildet så ser det ut som den kommer ifra Brasil, tror kanskje Vw har en fabrikk der og noen egne modeller.... Kan være en av de.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by borabora På det som står på bildet så ser det ut som den kommer ifra Brasil, tror kanskje Vw har en fabrikk der og noen egne modeller.... Kan være en av de.... Det har jeg også hørt. Der lager de visst Polo sedan også. EDIT: Nå er jeg sikker på at Polo kommer i sedanutgave kun i Brasil! Les en artikkel HER. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 HEY! Noen har vasket boraen for lenge så den krympa... ;) Var litt gossin, kult å tatt inn en sånn en og stylet den. Spesiell bil. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Jeg så polo sedan da jeg var i karibien for ett par år siden. :) Eneste vw jeg så der nede. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Så polo sedan i syria! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by VW4 Fant en tøff VW Pickup i stad...Noen som har noen info om den? Den var jo i grunn litt tøff da!:D Det er en VW Saveiro, med VW Gol front. Fra Brasil/Sør-Amerika. Polo Sedan het "Derby" i gode gamle dager... VW "Parati" Noen som trodde at Santanaen var avlivet forresten? En "splitter ny" VW Combi: Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Lager Golf 1 i Sør Afrika fortsatt da..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Og det er da ikke Golf front på den pick-up'en...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Det ser ut til å være en del Seat i den fronten. Vi får spørre Orb.Net Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Den har iaffal riktig størrelse på begge speila. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Og det er da ikke Golf front på den pick-up'en...... Hvis du leser riktig så ser du at det står VW GOL, ikke Golf... ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Ok, trodde du hadde skrevet feil jeg. Rally på Gol i helga forresten, er det der man får kjøpt det?;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Ok, trodde du hadde skrevet feil jeg. Rally på Gol i helga forresten, er det der man får kjøpt det?;) Høh.. Skriver aldri feil.. :D Her er bilde av en Gol, fra sør-amerika: http://www.volkswagen.com.br/automoveis/gol/108v/imagens/central_3.jpg Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheaper Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Polo sedan...Eller Polo Classic som den heter i Europa, selges i de fleste europeiske land, men altså ikke i Norge, det er vel fordi Møller ikke tørr ta noen sjanser ang salgsvolum/lønnsomhet. I Tyskland f.eks er den ikke noe uvanlig syn, det samme gjelder Dannmark. Den er bygd på samme plattform (eller rettere sagt er likedan) som Seat Cordoba, bare at denne Poloen først og fremst blir laget i Sør Amerika og i de gamle Øst-Blokk landene..Og selfølgelig Sør-Afrika (noen få skal visstnok ah blitt produsert i China å). Så har du dårlig økonomi, men likevell ønsker deg en sjelden VW så kjøp VW Polo Classic.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg