Gå til innhold

Kjennskap til denne?

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Originally posted by Phantom

Vet ikke noe om denne bilen, men du får jo mye fint 16v for disse pengene, evt. g60 om du legger på 10-20k

finner ingen som er i bra stand da, alle er som regel full av rust eller helt utslitte :(

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er jo verken full av rust eller utslitt ;)

det sier dem alle :D hehe... åssen motor er det i bilen din da? g60 motor med noe rotrex greier, sier meg egentlig ikke så veldig mye, hehe.... hva er rotrex?.... noe feil på bilen din da? rust bulker riper defekter osv....

jeg er litt kresen.....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

rotrex er kompressor.. overladet! =) rotrex i steden for VW's Glader! serru!!!!

er dette bra? hehe.... overladet? huh? hva er best? holdbart?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

overladet vil være det samme som turbo, bare med kompressor.... må jeg komme opp å slå det inn i huet ditt? hehe... G-lader = dritt om den ikke blir tatt vare på.. rotrex har jeg ikke vært borti! men sikkert bra, kan vel lade mer enn G-laderen tenker jeg

tror du en slik motor vil holde da, har bare hørt dritt om g60'ier å slikt jeg....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

finner ingen som er i bra stand da, alle er som regel full av rust eller helt utslitte :(

Rotrex; http://www.g-powertech.com/komp.htm

Full av rust ? Nei, det er ikke min... Noen under batteri er det og sikkert noe smått overflate under (men ikke mye..har tatt å behandlet store deler under). Tror du sliter litt dersom du leter etter en heeelt totalt rustfri mk2 golf til en ok pris.

Utslitt ? Nei.. overhalt totalt for 30tkm siden.. Toppen er portet osv.. Lader 0,6 pr dags dato. Skal sjekke for lekasjer i slangene og se om det er noe der.. Tror ikke det.. Kan selge med g-lader om det er ønskelig.. Ikke noe galt teknisk..

Men selvsagt er du ute etter en heeelt mint condition Golf mk2 til en pris som er ok så kan det bli vanskelig.. Min får forøvrig helt ny frontrute i dag/morgen. Leverte den i dag.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotrex; http://www.g-powertech.com/komp.htm

Full av rust ? Nei, det er ikke min... Noen under batteri er det og sikkert noe smått overflate under (men ikke mye..har tatt å behandlet store deler under). Tror du sliter litt dersom du leter etter en heeelt totalt rustfri mk2 golf til en ok pris.

Utslitt ? Nei.. overhalt totalt for 30tkm siden.. Toppen er portet osv.. Lader 0,6 pr dags dato. Skal sjekke for lekasjer i slangene og se om det er noe der.. Tror ikke det.. Kan selge med g-lader om det er ønskelig.. Ikke noe galt teknisk..

Men selvsagt er du ute etter en heeelt mint condition Golf mk2 til en pris som er ok så kan det bli vanskelig.. Min får forøvrig helt ny frontrute i dag/morgen. Leverte den i dag.

hvor langt har motoren/ og bilen gått da? bruker noe olje? eller hvor mye bruker du på 1.000km/10.000km?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

hvor langt har motoren/ og bilen gått da? bruker noe olje? eller hvor mye bruker du på 1.000km/10.000km?

Hvor langt bilen har gått er ikke relevant når man snakker om en bil som om ikke lenge er 20 år gammel mener jeg.. Nyeste mk2 er jo rundt 14 år i år.. Det som jeg mener er relevant på en så gammel bil er tilstand.. På speedoen min står det 30000km, speedo, motor, understell osv... ble byttet da. Bilen ble bygget for 30000km siden..

Oljelekkasjer.. Har ikke merka noe forbruk, har aldri måttet etterfylle, men bytter oljen regelmessig.

I tillegg til frontrutebyttet skal jeg se over servoreima i morgen, samt ta å fjerne den rusten under batteriet.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider