Pater Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Golf gti 8v, går i bergen.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=633871 noen som vet noe om bilen her? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Vet ikke noe om denne bilen, men du får jo mye fint 16v for disse pengene, evt. g60 om du legger på 10-20k Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Phantom Vet ikke noe om denne bilen, men du får jo mye fint 16v for disse pengene, evt. g60 om du legger på 10-20k finner ingen som er i bra stand da, alle er som regel full av rust eller helt utslitte :( Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Min er jo verken full av rust eller utslitt ;) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Importert er den og... i 97-98... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 pater liker import! hehe kjøp den da vel! .. SR skilta og greier.. hadde det på gamle bilen min jeg SR22300 ... bergensskilter =) serie som ikke er i bruk lenger Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Phantom Min er jo verken full av rust eller utslitt ;) det sier dem alle :D hehe... åssen motor er det i bilen din da? g60 motor med noe rotrex greier, sier meg egentlig ikke så veldig mye, hehe.... hva er rotrex?.... noe feil på bilen din da? rust bulker riper defekter osv.... jeg er litt kresen..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 rotrex er kompressor.. overladet! =) rotrex i steden for VW's Glader! serru!!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Dan Stamnes rotrex er kompressor.. overladet! =) rotrex i steden for VW's Glader! serru!!!! er dette bra? hehe.... overladet? huh? hva er best? holdbart? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 overladet vil være det samme som turbo, bare med kompressor.... må jeg komme opp å slå det inn i huet ditt? hehe... G-lader = dritt om den ikke blir tatt vare på.. rotrex har jeg ikke vært borti! men sikkert bra, kan vel lade mer enn G-laderen tenker jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Dan Stamnes overladet vil være det samme som turbo, bare med kompressor.... må jeg komme opp å slå det inn i huet ditt? hehe... G-lader = dritt om den ikke blir tatt vare på.. rotrex har jeg ikke vært borti! men sikkert bra, kan vel lade mer enn G-laderen tenker jeg tror du en slik motor vil holde da, har bare hørt dritt om g60'ier å slikt jeg.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 motoren er bra den, g-laderen som er problemet med dem lixom Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Pater finner ingen som er i bra stand da, alle er som regel full av rust eller helt utslitte :( Rotrex; http://www.g-powertech.com/komp.htm Full av rust ? Nei, det er ikke min... Noen under batteri er det og sikkert noe smått overflate under (men ikke mye..har tatt å behandlet store deler under). Tror du sliter litt dersom du leter etter en heeelt totalt rustfri mk2 golf til en ok pris. Utslitt ? Nei.. overhalt totalt for 30tkm siden.. Toppen er portet osv.. Lader 0,6 pr dags dato. Skal sjekke for lekasjer i slangene og se om det er noe der.. Tror ikke det.. Kan selge med g-lader om det er ønskelig.. Ikke noe galt teknisk.. Men selvsagt er du ute etter en heeelt mint condition Golf mk2 til en pris som er ok så kan det bli vanskelig.. Min får forøvrig helt ny frontrute i dag/morgen. Leverte den i dag. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Phantom Rotrex; http://www.g-powertech.com/komp.htm Full av rust ? Nei, det er ikke min... Noen under batteri er det og sikkert noe smått overflate under (men ikke mye..har tatt å behandlet store deler under). Tror du sliter litt dersom du leter etter en heeelt totalt rustfri mk2 golf til en ok pris. Utslitt ? Nei.. overhalt totalt for 30tkm siden.. Toppen er portet osv.. Lader 0,6 pr dags dato. Skal sjekke for lekasjer i slangene og se om det er noe der.. Tror ikke det.. Kan selge med g-lader om det er ønskelig.. Ikke noe galt teknisk.. Men selvsagt er du ute etter en heeelt mint condition Golf mk2 til en pris som er ok så kan det bli vanskelig.. Min får forøvrig helt ny frontrute i dag/morgen. Leverte den i dag. hvor langt har motoren/ og bilen gått da? bruker noe olje? eller hvor mye bruker du på 1.000km/10.000km? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Pater hvor langt har motoren/ og bilen gått da? bruker noe olje? eller hvor mye bruker du på 1.000km/10.000km? Hvor langt bilen har gått er ikke relevant når man snakker om en bil som om ikke lenge er 20 år gammel mener jeg.. Nyeste mk2 er jo rundt 14 år i år.. Det som jeg mener er relevant på en så gammel bil er tilstand.. På speedoen min står det 30000km, speedo, motor, understell osv... ble byttet da. Bilen ble bygget for 30000km siden.. Oljelekkasjer.. Har ikke merka noe forbruk, har aldri måttet etterfylle, men bytter oljen regelmessig. I tillegg til frontrutebyttet skal jeg se over servoreima i morgen, samt ta å fjerne den rusten under batteriet. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg