Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Phantom Hvor langt bilen har gått er ikke relevant når man snakker om en bil som om ikke lenge er 20 år gammel mener jeg.. Nyeste mk2 er jo rundt 14 år i år.. Det som jeg mener er relevant på en så gammel bil er tilstand.. På speedoen min står det 30000km, speedo, motor, understell osv... ble byttet da. Bilen ble bygget for 30000km siden.. Oljelekkasjer.. Har ikke merka noe forbruk, har aldri måttet etterfylle, men bytter oljen regelmessig. I tillegg til frontrutebyttet skal jeg se over servoreima i morgen, samt ta å fjerne den rusten under batteriet. nesten så det hører mer å mer intresant ut, hehe.... motoren må da ha gått mere enn 30.000? var det stavanger du holdt til? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Phantom Hvor langt bilen har gått er ikke relevant når man snakker om en bil som om ikke lenge er 20 år gammel mener jeg.. Nyeste mk2 er jo rundt 14 år i år.. Det som jeg mener er relevant på en så gammel bil er tilstand.. På speedoen min står det 30000km, speedo, motor, understell osv... ble byttet da. Bilen ble bygget for 30000km siden.. Oljelekkasjer.. Har ikke merka noe forbruk, har aldri måttet etterfylle, men bytter oljen regelmessig. I tillegg til frontrutebyttet skal jeg se over servoreima i morgen, samt ta å fjerne den rusten under batteriet. Hvilket intriør er det i bilen din? mangler du ene innertrekket i ene døra? mangler det på bildet på autodb... legg ut noen flere bilder da, innvendig, utvendig, under, over, på skrå, bakfra, forfra, hmmm ja... masse bilder er fint :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Kan knipse ett tonn bilder iløpet av helgen. Skal bare finne tid.. Rutebyttet kunne ta over helgen i verste fall... Er jo limt frontrute jeg skal ha så det var litt styr for å få byttet den og jeg lar det heller ta litt mer tid enn å få ett jalla resultat. Kommer tilbake med mer Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Det har nok blitt mer enn 30000km totalt, men alt er overhalt for 30tkm siden Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Phantom Det har nok blitt mer enn 30000km totalt, men alt er overhalt for 30tkm siden hvor langt er totalt da? hehe hva er overhalt da? kjenner du til denna: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=635220 går i stavanger står det Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Pater hvor langt er totalt da? hehe hva er overhalt da? kjenner du til denna: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=635220 går i stavanger står det Totalt er som sagt ikke noe jeg vet. Motoren kommer fra en Rallye som ble brukt som delebil. Tidligere eier opplyste meg her om dagen at motoren var overhalt og toppen portet og slikt. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Phantom Totalt er som sagt ikke noe jeg vet. Motoren kommer fra en Rallye som ble brukt som delebil. Tidligere eier opplyste meg her om dagen at motoren var overhalt og toppen portet og slikt. hvor lenge har du hatt bilen, du som bygde den om? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Skal man kjøpe Golf 2 nå, så tror jeg Phantom sin er det beste kjøpet..har ikke sett noen som er i nærheten like rå til salgs :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Danna Skal man kjøpe Golf 2 nå, så tror jeg Phantom sin er det beste kjøpet..har ikke sett noen som er i nærheten like rå til salgs :) Takker for det, lekker sak din og =) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Phantom Takker for det, lekker sak din og =) ta noen flere bilder til meg da, kan sende det på mpater@online.no ... hvor lenge har du hatt bilen? du som har bygd den? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Pater hvor lenge har du hatt bilen, du som bygde den om? Nei, ikke jeg eller forrige eier som bygde den, men var i kontakt med han som bygde den. Fikk en masse info hos han, den var ferdig for rundt to år siden.. I min eie har jeg fått den nylakkert, byttet batteri/olje osv... Skrudd i en del interiørdeler, fiksa en ny hattehylle uten hull, fiksa gearoverføringa, slipt under og lagt på rustbeskyttelse.. Som alle andre biler med overladding (samt Golf generelt) krever jo bilen omsorg over tid. Det er ingenting galt med bilen, men mk2 Golfene begynner jo som tidligere nevnt å bli en del år nå ofte 15-16 år gamle. Er forresten ikke helt umulig at jeg ikke gidder å selge bilen om ikke noen kommer med penger snart da angel-eyes til rallyelyktene ser ut til å være på tur neste.. Det er litt trasig å drive å bruke masse penger på bilen man aldri får igjen, men er jo som mange andre her lærling jeg og. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg