Luudedude Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Saken er at han som eier moroa får pioneer til gunstige priser gjennom jobben, derfor falt valget på 2 stk av denne mono blokka! Hadde trodd de skulle gjøre nytta si jeg men....skulle det vise seg at det blir dritt ræva alikevel blir nok bassene byttet ut til fordel for noen med høyere følsomhet! Men tilbake til kassa! Tror vi får prøve å gå for trykk kammer hvis det i det hele tatt skal bli plass til noe annet baki den bilen, delte kammer på 50-55 liter hver antagelig. Noen fler synspunkter og tips??? Hadde vært moro å høre din mening Mr.SQ! (blei nysgjerrig av spørsmålet ditt til esford) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Luudedude Saken er at han som eier moroa får pioneer til gunstige priser gjennom jobben, derfor falt valget på 2 stk av denne mono blokka! Hadde trodd de skulle gjøre nytta si jeg men....skulle det vise seg at det blir dritt ræva alikevel blir nok bassene byttet ut til fordel for noen med høyere følsomhet! Men tilbake til kassa! Tror vi får prøve å gå for trykk kammer hvis det i det hele tatt skal bli plass til noe annet baki den bilen, delte kammer på 50-55 liter hver antagelig. Noen fler synspunkter og tips??? Hadde vært moro å høre din mening Mr.SQ! (blei nysgjerrig av spørsmålet ditt til esford) ;) Må ærlig talt si at det der vil spille høyt nok for de fleste med 500W på hver sub (hvis det er det de forsterkerne leverer). Følsomheten er ikke dårlig, heller normal. Det må derimot mer effekt til for å få max utav den kassen. Problemet er at det ikke er alltid Audiobahn elementene tåler det... Subben jeg hadde før, hadde følsomhet på 86,9dB. Denne ble drevet av en (god) forsterker på 500W. Elementet var oppgitt til å tåle 300W. Dette spilte meget bra, og mer enn høyt nok for de fleste. Jeg kunne helt sikkert tatt livet av subben hvis jeg ville, men ikke med musikk... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg