jallis Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 har sett en i autofil engang, finner ikke bladet, noen som hvet hvor man får kjøpt en slik en? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Og bremseskiver i caliper til å ha under glass/krus osv? som vist i top gear? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 autoart Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by fluid autoart Cheesus. Her var det mye digg! Julenissen er informert... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg kjøpte sånne intercooler type kortholdere.... tro meg.. du vil ikke kaste bort pengene dine på dem..... hehe... de er så latterlige dårlige at jeg ikke har ord til å beskrive dem.... Asim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 DETTE var litt overdrevet, eller? Er jo bare en klokke, hehe... Den bordlampen skal jeg kjøpe tror jeg, med mindre andre har samme erfaring som Asim ang. disse produktene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 det finnes en post om dette fra før, jeg kjøpte kortholderen, men bruker den ikke pga. lusen kvalitet "rørene" ut på siden er av plast etc. men fet er den jo:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg