Gå til innhold

"Etternavnet" på VW?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Regnsensor? Hva skal man egentlig med det? Er det for dem som er så lam i hånda at man ikke klarer å vri om bryter'n til vindusviskerne? hehe Akkurat som ett handikapp aggregat jo ;)

NB! Ja jeg har kjørt bil med regnsensor da jeg kjørte opp, bare for å nevne det liksom :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Regnsensor? Hva skal man egentlig med det? Er det for dem som er så lam i hånda at man ikke klarer å vri om bryter'n til vindusviskerne? hehe Akkurat som ett handikapp aggregat jo ;)

NB! Ja jeg har kjørt bil med regnsensor da jeg kjørte opp, bare for å nevne det liksom :)

Tror den virker ganske bra, slipper å styre intervallet selv..

Aldri fått prøvd den i praksis da.... pga solstripe og soting.....

Men virker når jeg skrur opp anlegget litt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Golf kom med C.C. i vr6 , cab og Gti i 3'eren. Og Polo. Tror oxo Golf 4 ble levert en stund i det oxo, litt usikker.

Gul bil har f.eks gule skinnseter og andre ting som matcher.

Ble levert i gul, rød, svart, blå og grønn.

Gul og svart er de mest vanlige i Norge.

Colour Consept ble levert i vanlig 90 hk bensin og TDI også, men kanskje ikke så vanlig i Norge.

Som andre har nevnt så er skinnkvaliteten så som så på CC. Jeg har hatt vanlig skinn og "CC skinn" i Golf 3 og det er betraktelig mye bedre kvalitet på den som ikke var CC (på samme måte som at det er stor forskjell på skinnkvalitet i en stuesofa til 5.000 og 20.000). "CC skinn" er veldig plastikkaktig og blir raskere slitt. Hadde også en gul Polo med CC og der var det ganske svart/slitt endel steder der det skulle være gult

Golf 4 har også blitt levert med Colour Consept, men tror aldri disse har blitt solgt i Norge.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider