Tears2k Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Treverket ser helt grit ut i tyske biler...men har du nån gang sett treverket i en nissan primera, fattern har en sånn og det ser helt latterlig ut. Siter VAG Power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Tears2k Treverket ser helt grit ut i tyske biler...men har du nån gang sett treverket i en nissan primera, fattern har en sånn og det ser helt latterlig ut. Mitt er faktisk ikke så ille.... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tears2k Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 D e jo klart du kjøre jo Nazi stål :D Siter VAG Power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Regnsensor? Hva skal man egentlig med det? Er det for dem som er så lam i hånda at man ikke klarer å vri om bryter'n til vindusviskerne? hehe Akkurat som ett handikapp aggregat jo ;) NB! Ja jeg har kjørt bil med regnsensor da jeg kjørte opp, bare for å nevne det liksom :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by HondaBabe Regnsensor? Hva skal man egentlig med det? Er det for dem som er så lam i hånda at man ikke klarer å vri om bryter'n til vindusviskerne? hehe Akkurat som ett handikapp aggregat jo ;) NB! Ja jeg har kjørt bil med regnsensor da jeg kjørte opp, bare for å nevne det liksom :) Tror den virker ganske bra, slipper å styre intervallet selv.. Aldri fått prøvd den i praksis da.... pga solstripe og soting..... Men virker når jeg skrur opp anlegget litt. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by borabora Golf kom med C.C. i vr6 , cab og Gti i 3'eren. Og Polo. Tror oxo Golf 4 ble levert en stund i det oxo, litt usikker. Gul bil har f.eks gule skinnseter og andre ting som matcher. Ble levert i gul, rød, svart, blå og grønn. Gul og svart er de mest vanlige i Norge. Colour Consept ble levert i vanlig 90 hk bensin og TDI også, men kanskje ikke så vanlig i Norge. Som andre har nevnt så er skinnkvaliteten så som så på CC. Jeg har hatt vanlig skinn og "CC skinn" i Golf 3 og det er betraktelig mye bedre kvalitet på den som ikke var CC (på samme måte som at det er stor forskjell på skinnkvalitet i en stuesofa til 5.000 og 20.000). "CC skinn" er veldig plastikkaktig og blir raskere slitt. Hadde også en gul Polo med CC og der var det ganske svart/slitt endel steder der det skulle være gult Golf 4 har også blitt levert med Colour Consept, men tror aldri disse har blitt solgt i Norge. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg