Gå til innhold

ønsker og kjøpe en BRA 2L 16v 150 hk+

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er det noen der ute som har en BRA 2 l 16v motor???? trenger motor + el-nett + alt av agregater...

vet du om noen som har eller du har en selv som du skal selge så gi meg beskjed.... kan evt bytter en en GROM 2,1 cih motor!(170-180hk)

alt av hjelp med hint om disse motorene vill jeg satt STOR pris på.... har hørt at de som er fordeler løs har dårlige topp stemmer dette????

all hjelp motas med STOR takk....

hvis du har en så send meg en pm

mvh meg

ps hva ligger en sånn motor i pris ca???? for jeg har ingen anelse... help...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske nysgjerrig på denne motoren jeg også, det er vel C20XE.?

Jeg stakk innom Jern og metallomsetning her i Larvik og spurte hva de tok. Var bare damer der da, men de hadde en 8ventila 2liter som bare hadde gått 150tusen. Den skulle de ha 3500+mva. 16v er helt sikkert dyrere, men den kan jo ha gått lenger også, kanskje samme prisen tenkte jeg..

Skal du sette den i en Kadett C?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal sette den i en kadett c ... jeg har en motor nå på ca 180 hk en cig motor med doble webere grenrør etc... skal jeg ha en sån c20xe motor må jeg modifisere den litt og få skremt den over 200 hk ærlige hk... det må da være murlig men litt porting av topp og noen kvase kammer + chip + kn filter og grenrør....

har hørt at en meget BRA c20xe koster ca 10,000 men jeg er ikke sikker...

har jo da min gamle motor til salgs.... 2,1 cih (2,0e) (manta GSI borret opp til 2,1) og trimmet en god del til salgs nå da.... men nye webere og alt som trengs til den.... hbo 12000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørs ut som en bra plan!

Håper du finner en god motor da!

Hadde jeg vinni i Lotto eller skrapelodd hadde jeg nok kjøpt motoren din! Har så lyst på noe heftig i Rekorden min. For nå går den ikke i det hele tatt:( Det er den samme blokka som Rekord 2.0S og 2.2i ikke sant?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider