ragua Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jeg har planer om å ta ut speedometer skiva og alt det der. Eer det noen som vet om det er mye arbeid å gjøre dette på en Mazda 626 GTi 1985 modell? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hei. Ikke mye jobb. Tar toppen 20 min. Tips : ta løs speedwiren på kassa, så kan du trekke speedometeret lenger ut før du tar av wiren på meteret. Forenkler jobben en god del. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by mazdafun Hei. Ikke mye jobb. Tar toppen 20 min. Tips : ta løs speedwiren på kassa, så kan du trekke speedometeret lenger ut før du tar av wiren på meteret. Forenkler jobben en god del. mvh Ja denne er løsnet da bilen står uten motor for tiden. Jeg må med andre ord bare skru løst dekselet rundt skivene? Unødvendig å løsne hele dashen? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Du må først ta ut speedometrerboksen før du kan ta ut skivene. Bare noen skruer i rundt det. Så napper du bare ut ledningene og wiren så er den ute! Ganske kurant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ypperlig. Da får jeg gjøre dette i morgen! :) Takk for hjelpen så langt! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg