Flasher Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Se og le :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe! Tror folk ha gått fra vette!:D Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 haha .. måtte sende selger et spørsmål :D haha .... mohahaha :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 2stk AAA batterier faktisk.. var kun det som manglet.. hehe.. blinker "2 fast 2 furious" horribel :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ånei .. Tør ikke tenkte på hva det neste blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 røde neonlys på bremsekalipterne :P:rolleyes: Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Flasher Se og le :D :D :D er jeg kul hvis jeg kjøper slikt til min bil? :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Wishmaster røde neonlys på bremsekalipterne :P:rolleyes: vi har vel allerede sett ventilhetter med lys i ? ;) Som fikk strømmen via to kobber ringer og børster som lå intill ;) men denne var jo ganske drøy :D :D :D :D :D :D :D :D :D vi har jo også sett eksospottene med lysringer på. :D :D :D :D :D Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Jaja, hvor skal dette ende? Ricer: "Halla gutta, sjekk ut siste sakene til kjerra mi da. Blinkende setebeltebeskytter (what a fucking name anyways), blinkende ventilhetter og ikke minst wunderbaum med neonlys" Tar ikke lang tid før man risikerer å møte denne rasen hvis man skal tanke bilen på bensinstasjon en sen fredag/lørdagskveld... :rolleyes: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 å nei!!! faen asså, heheh går ikke ann! :D :D er fristende å lage en superricer! kjøpe alt av blinkene deler :D En stygg bil+neon lys på alt som det går an å få neonlys på= "The SuperRicer" :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det neste må jo bli neonratt, jippi :rolleyes: hehe :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by GTR 34 Det neste må jo bli neonratt, jippi :rolleyes: hehe :D det så jeg faktisk på pimp my ride her en dag :rolleyes: Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe.. Hvorfor ble jeg ikke no kjempe overraske egentlig lol It's the USA you know :usa: :dude: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 husk at dissa er i EKSTREMT bra kvalitet da... HAAHAHAHAHAHAH Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Haha! NEI! Det der tok knekken på meg :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg