Flasher Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Spør han om batteriene ikke er trafikkfarlige, dvs att du får dem most inn i kroppen og dør i en eventuell front mot front.. hehe.. grill han skikkelig :D Originally posted by CrZy_T haha .. måtte sende selger et spørsmål :D haha .... mohahaha :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by CrZy_T haha .. måtte sende selger et spørsmål :D haha .... mohahaha :D Me too:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 hehehe Ene svaret fra selgeren : "De beskytter mot setebeltet ved en eventuell ulykke". Det er jammen bra det finnes noe for å beskytte oss mot det farlige beltet :D Finnes det noe mot f&f-neon-effekter også? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 ÅHHHH en sånn bare må jeg ha meg! Den var jo døds RÅ!!! :rolleyes: *ironi alert* Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hehe Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Genial teknisk forklaring..... Kun for show. EL teknologi hvor strøm tilføres ved hjelp av batterier. Fyren er sikkert ingeniør.......! Opprinnelig hetter disse EL Seatbelt Pads, men vi har valgt å kalle disse EL Setebeltebeskyttere, p. g. a. at det er det best beskrivende ordet for hva dette er. De beskytter mot setebeltet ved en eventuell ulykke. Det er sikkert det samme som andre kaller noe annet, men disse har ekstremt mye bedre kvalitet og slitestyrke i tillegg til EL teknologi inkludert. EL teknologi...... :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Mens dere bruker fritiden deres på å le av han så tjener han penger på folk som vil kjøpe dette. Bare en liten tanke? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by funkes Mens dere bruker fritiden deres på å le av han så tjener han penger på folk som vil kjøpe dette. Bare en liten tanke? Tja, sitter nå på jobb jeg og ler av han, samtidigt som jeg tjener penger :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Bra poeng :D Originally posted by Viking067 Tja, sitter nå på jobb jeg og ler av han, samtidigt som jeg tjener penger :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Dessuten tror jeg ikke han tjener stort, for det er ikke en kjeft som har kjøpt :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Viking067 Tja, sitter nå på jobb jeg og ler av han, samtidigt som jeg tjener penger :D Poenget var at det er et kjøpers marked. Samme hva man selger, så lenge det er et marked. Og fjortisting til bilen er det absolutt marked for. Ta deg en tur ut i bygdenorge og se selv :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by GTR 34 Det neste må jo bli neonratt, jippi :rolleyes: hehe :D Jeg leste dette på torsdag, og på fredag skrøt en jente på jobben av at hun nettopp hadde kjøpt sånn ring man trer rundt rattet med neonlys inni. :D Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Jammen godt at det er ekstremt god kvalitet!! Tør ikke tenke på følgene hvis man hadde kjøpt seg noe sånt med DÅRLIG kvalitet... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg