Dovring Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 noen som kan fortelle meg vilke skjermbreddere jeg skal kjøpe til min caddy pickup 85´mod?? er vel ikke alt som passer.. har lyst på noen som er litt brede. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei! Har noen Jetta skjermbuer og kanalskjørt sett liggende, de passer til Caddyen. Må sparkle noe i skjøtene. Tror ikke jeg kommer til å bruke dem pga. vet ikke om jeg skal lakkere bilen ennå. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 =)=) venter på mail ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Det spørs helt hva slags utseende du skal gå for. Om det skal se nogenlunde originalt (og bra) ut vil jeg anbefale originalbredderne til Jetta 1. De bygger ikke så mye ut nederst i bakkant på bredderne bak og passer da penere inn i den relativt lange og rette karosserisida som Einser-Caddyen har. Da har du plass til en rekke vettuge dekk-/felgkombinasjoner av typen 8X14 eller 8/8,5X15 med ET mellom 15 og 25. Om du skal gjøre det skikkelig kjøper du reparasjonsblekk-hjulbuer og sveiser på lenger ut, eller splitter opp de originale hjulbuene i stjernemønster oppover, drar ut skjermene til ønsket form og sveiser de sammen igjen. Se prosjekttråden til Rakriste for inspirasjon og forklaring. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg