Gå til innhold

Forskjell på dører

Ranger emnet

CHL

Anbefalte innlegg

Hei hopp!

Har en 85' golf 2 dørs. (CL vel)

Ruten på dørene mine er delt av. En liten trekant fremme som står igjen, og resten av ruten er en egen del. (den som kan sveives ned) Ser at andre har en hel rute uten den avdelte trekanten, noe som er mye finere å se til.

Kommer disse dørene på egne modeller så jeg bare kan skifte dører eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CHL

Hei hopp!

Har en 85' golf 2 dørs. (CL vel)

Ruten på dørene mine er delt av. En liten trekant fremme som står igjen, og resten av ruten er en egen del. (den som kan sveives ned) Ser at andre har en hel rute uten den avdelte trekanten, noe som er mye finere å se til.

Kommer disse dørene på egne modeller så jeg bare kan skifte dører eller?

du kan skifte dører ja, dem passer rett over.... disse "nye" finner du på golfer fra 88mod og oppover

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

bare husk det at 4dørs og 2 dørs er forskjellige så =) hehe

jeg har 88dører til 4dørs =) heheh, som jeg ikke bruker, og en haug av oldschool dører til 2 dørs =)

har du den ene bulka døra ennå? lyst å prøve å se om jeg får til en clean bakluke på den hvite luka jeg har på loftet, mangler bare ett stykke stål som må sveises inn, hehe, å en som kan å sveise :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

2 års alderforkjell, ikke noe anna, hehe :)

vel, tipper på at dørene er produsert i hopetall, og at de fleste dører til 88, 89, 90 og 91 ble produsert i 87 for bruk på 88 og opp =) hehe

Har den bulka, men den er for liten til det du tenker på ja

har jo hele bilen enda da! kjørbar og det som er! treng bare 3 tonn med kjærlighet, så er den på veien igjen den! =)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

har du den ene bulka døra ennå? lyst å prøve å se om jeg får til en clean bakluke på den hvite luka jeg har på loftet, mangler bare ett stykke stål som må sveises inn, hehe, å en som kan å sveise :D

du, blir den bakluka fin når du er ferdig med den så kjøper jeg den gjerne jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

du, blir den bakluka fin når du er ferdig med den så kjøper jeg den gjerne jeg:)

jeg har nå ikke noen bil å ha den på i hvertfall.... hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider