Gå til innhold

Prøver her å. Noen som har sett den??

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Hei jeg satt akkurat i min Bratwurst Makkverk Wiechel å pussa rør'n da dette fantastiske sølvfargede "smykke" kom glidende forbi på henger, det ække farlig å si att det ble vaffelrøre på den frontruta å g-luft kondosjoneringen gikk helt i stååå.

Dette er et klonydium uten sidestykke bare han får revet av de bakmålmarkeringslysa på bakskjermen,LOL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

Bilen er min, henta den i Sverige for litt over ei uke siden, det er en 75mod 244 som er "litt" ombygget

:)

Her er litt info:

B230FT, Prospark sprut og tenning, 8 Dyser, Grom kam, HPX500 Turbo, STOR intercooler,

m90Kasse m/Selholm overføring ,ny R-Sport lamelldiff i 1031 bakaksel. Rustfri tank i bagasjerommet, Stålomspunnede slanger till allt som har med bensin + bremser og gøre. Pedalboks, reducerings ventil, Hydraulisk håndbrekk, R-sport dempere. nye foringer overallt. ny lakk + alle lister.

Bilen er Veteran dette år så Årsavgift er til å leve med(175kr).

Bilen mangler "Mapping", men er fullt kjørbar, håper på et bra bremeresultat så snart Autoconsult v/Per Gullbrandsen har tid.:D

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don Juhan Johnsen

Hei jeg satt akkurat i min Bratwurst Makkverk Wiechel å pussa rør'n da dette fantastiske sølvfargede "smykke" kom glidende forbi på henger, det ække farlig å si att det ble vaffelrøre på den frontruta å g-luft kondosjoneringen gikk helt i stååå.

Dette er et klonydium uten sidestykke bare han for revet av de bakmålmarkeringslysa på bakskjermen,LOL :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så greie på bil men bremsinga hos guldbrandsen burde gå bra siden det er "hydraulisk håndbrekk" for det skal hvistnok bremse så hjula står... lykketil:o:rolleyes::mad: :cool: :mad: :cool: :mad: :cool: :mad: :cool: :mad: :cool: :mad: :cool: :cool:

LØK!!!onfiredevi

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lasse_GT

COsnorge: Du betaler vel bare moms for å importere veteranbiler?? går det ann å spørre hva du ga for denne herligeheten?

Liten vits i å legge ut her hvor mye jeg måtte gi for den, men som du sier er det bare moms å kjøpesummen + ca. 4000kr i engangsavgift.

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok liten vits å si hvor mye det kosta ja når du kommer hjem med "MELKE-BART" å gange som pi-pi-pingu!

Ikke spesielt lett å få betalt moms når du har bytta bilen i slike tjenester som Don Juhan sikter til her, skal si toller'n lurte!!:D

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider