nicolas Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Det er svak oppoverbakke, jeg ligger i 2.gir i ca 55 km/t, girer ned i 1.gir og drar på i venstre feltet til jeg når 80 km/t før jeg legger den tilbake i 2. gir. Så bringer det ut på motorveien, og jeg tør ikke en gang tenke tanken på hvor langt jeg kan dra noen av de resterende 5 girene på denne bilen. Dette er helt rått, adrenalinet bruser, og etter litt småkjøring med Cooper S'n, må jeg ty til noe kaldt å drikke, noe definitivt uten koffein! http://www.cool.no/artikler/bil/mini/mini_cooper_s_test_nov02/cooper_s_small11.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Høres ut som bilen vekker følelser ja! :D Det er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Klart det er moro - det kan jeg skrive under på!! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 org ern ok, men laddar du på 0.4 bar mere og havner på 1.2 skal jeg love deg det er MYE morsommere :) så slenger du på store bremser, gateslicks, coilovers ... VRM VORM :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hva gjør denne på Opplysningen?? *flyttet* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg synes Cooper Sen er altfor tailhappy, eller vinglete om du vil. Noe som forsåvidt godt kan skyldes dekkene som stod på. Uansett engasjerte den dessverre ikke altfor mye. Men en snerten liten bil er det helt klart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 RF dekkene som sitter på orginalt er noe møkk. Ellers en kjempemorro bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 feil type mini.. skal være av den gode gamle MED sjel Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Får vel ikke noen mer trendy og konge-bil enn den nye Minien. Helt rå! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 er ikke enig jeg men.. er feil bilmerke som har tatt over mini´en.. så den har mistet sjela si gitt.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 feil type mini.. skal være av den gode gamle MED sjel Mener du:) Jeg for min del ville aldri brukt peng på en gammel mini, mens jeg drømmer om og få råd til den nye;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 kaller ikke den nye for "mini" det er jo et produkt fra BMW.. dvs fysj Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 VwDude: Den gamle Minien er for liten og utdatert. Men klart, en morsom bil, men den nye er jo mer "up-to-date" og passer bedre her i landet.. Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 VwDude: Vil ikke akkurat si at BMW lager dårlige produkter... Hver mann for sin hest får jeg si da.. Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 le0n: da har du myyyye å glede deg til. Knallbil! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg