Ingrid Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ja, stemmer det, 1,6 ikke 2 liter.. My mistake:flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ååh..jeg synes den gamle er mye søtere da:klovn: Den er slettes ikke søt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Den er slettes ikke søt:P hva du betegner som søt da? synes biler med 12" felger elr no er søtt jeg:) eller kanskje 7" på den?`virka ganske små iallefall rå bil:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 mens jeg drømmer om og få råd til den nye;) Så kjører du nå i en TT? hehe Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hva du betegner som søt da?synes biler med 12" felger elr no er søtt jeg:) eller kanskje 7" på den?`virka ganske små iallefall rå bil:D Hehehe:P Er nok 16" som er standard ja, 17" hvis du har med en sånn utstyrspakke på cooper S. Men min har fårhåpentligvis 18" til våren:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehehe:P Er nok 16" som er standard ja, 17" hvis du har med en sånn utstyrspakke på cooper S. Men min har fårhåpentligvis 18" til våren:D håper ikke 16" er standard på gamle minien.. som jeg pratet så varmt om:chairshot grinchy Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 nei er den nye:P var det jeg skreiv i psoten oppi her ,men sletta den igjen da jeg oppdaga du parat om den gamle:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hei alle Mini og MINI eiere! Har hatt en orginal Mini, og har nå en BMW MINI Cooper S. Begge har sin sjarm, og begge er morsome å eie/kjøre. Man kan ikke sammenligne de 2 bilene. Begge er unike for sin tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hei å hå! Cooper S med ekstra pulver er nok gøy! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollerboy Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hva tror dere om forskjellen mellom den nye 06 modell og 07 generasjonen med turbomotor og nytt understell? det er vel alltid større fare for barnesykdommer med denne nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg kjørte den nye Cooper S'en for noen uker siden. Må si den virkelig imponert meg, med tanke på kjøre egenskaper og motor kraft! Holdt nesten på å miste lappen da jeg prøvekjørte den til og med! Feia forbi fotoboksen på Åsiden i Drammen i sikkert 80-85 i 60 sonen. Skulle skynde meg over på taxi grønt og OJSANN der stod de en fotoboks. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke blei blitza... Men en utrolig morsom bil hvertfall! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hva heter værsting cooper da? Som har over 200hk. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg kjørte den nye Cooper S'en for noen uker siden. Må si den virkelig imponert meg, med tanke på kjøre egenskaper og motor kraft! Holdt nesten på å miste lappen da jeg prøvekjørte den til og med! Feia forbi fotoboksen på Åsiden i Drammen i sikkert 80-85 i 60 sonen. Skulle skynde meg over på taxi grønt og OJSANN der stod de en fotoboks. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke blei blitza... Men en utrolig morsom bil hvertfall! Fått bollekinn den nye Minien :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg hører gjerne fra eiere av Cooper S 2003/2004 om hva jeg bør se etter på visning, jeg har hittil fått med meg at noen Cooper S har fått ny rattstamme, og at dørlåsene ikke er å stole på i minusgrader. Er det mere som kan holde meg borte? En kompis som hadde Cooper S, mistet all plasten på begge sider samtidig (skjermbredder, kanalskjørt osv). Lå i rundt 100 miles på motorveien når det fløy av. Alle foringene i forstillingen var utslitt før bilen var 1 år gammel Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 En kompis som hadde Cooper S, mistet all plasten på begge sider samtidig (skjermbredder, kanalskjørt osv). Lå i rundt 100 miles på motorveien når det fløy av. Alle foringene i forstillingen var utslitt før bilen var 1 år gammel Wooops! Endte opp med en Golf til slutt jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg