Gå til innhold

Harry M3

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by The cowboy

er ikke det der kim sin gammle da?? bare at alle jalla drage klistermerker er tatt vekk!

ser hvertfall meeeget lik ut spør du meg! samme farge hvertfall, og stylingen ser lik ut og.. men husker ikke kim sin i farten (snakker her om kim fra bergen, han som har hatt 2 jalla BMW cabs og har nå en Skyline!)

Var faktisk den bilen jeg tenkte på også. Visste ikke han hadde solgt den engang jeg....

Men uansett, det burde vært ulovlig å gjøre sånt med en vakker M.

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by The cowboy

er ikke det der kim sin gammle da?? bare at alle jalla drage klistermerker er tatt vekk!

ser hvertfall meeeget lik ut spør du meg! samme farge hvertfall, og stylingen ser lik ut og.. men husker ikke kim sin i farten (snakker her om kim fra bergen, han som har hatt 2 jalla BMW cabs og har nå en Skyline!)

Det var vel en 320 da...?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner litt på en bil jeg fikk kjeft for å disse før. Men eiern heter jo Ole Jonny da :)

Går forbi grønnland i Oslo et par ganger i uka, og det er ikke skjelden jeg ser helt jævlige bmw`er der.

Siste jeg så var en voldtatt e39 5-serie, med spoiler på taket og bagasjeluken og en netting-bakfanger som ikke ligna grisen.

Tror jeg skal begynne å ta med kamera når jeg går der, for det er lett å støte på slike voldtektsofre der!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes to stk BMW-Kim'er i Bergen..

Han ene har en E36 320 som er sort og overstylet, denne har gådd i Narvik før, og var eid av Kenth (Streetdesign)

Han andre hadde en sort med drage dekaler og rødt skinninteriør, denne blei omlakkert til gull farge og E46 front.. Denne blei kjøpt av Kenth (Streetdesign) og solgt videre til en Kai fra Drag.

Dette er ikke en av de bilene i det hele å det store!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kimm sin dragebil var en 325.jeg for min del synes disse bilene inkludert den dere diswser her nå er drit feite!smak å behag!skall ikke se bort fra at den blir solgt til den prisen.er mange som vil betale for en slik gromm bil.det lønner seg da det koster mye mer å kjøpe en m3 cab og style den sånn som hær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider