Preben Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by The cowboy er ikke det der kim sin gammle da?? bare at alle jalla drage klistermerker er tatt vekk! ser hvertfall meeeget lik ut spør du meg! samme farge hvertfall, og stylingen ser lik ut og.. men husker ikke kim sin i farten (snakker her om kim fra bergen, han som har hatt 2 jalla BMW cabs og har nå en Skyline!) Var faktisk den bilen jeg tenkte på også. Visste ikke han hadde solgt den engang jeg.... Men uansett, det burde vært ulovlig å gjøre sånt med en vakker M. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by The cowboy er ikke det der kim sin gammle da?? bare at alle jalla drage klistermerker er tatt vekk! ser hvertfall meeeget lik ut spør du meg! samme farge hvertfall, og stylingen ser lik ut og.. men husker ikke kim sin i farten (snakker her om kim fra bergen, han som har hatt 2 jalla BMW cabs og har nå en Skyline!) Det var vel en 320 da...? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 kanskje jeg gir et bud på den! trenger en ny snøskuffe.....:rolleyes: Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 M3 E36 cab. Dette er en orginal M3 som er ommbygd til E46. Hallo?? Man kan ikke bygge en E36 om til E46 da må hele rammen forandres. Tullskap Jeg skyter meg selv i foten hvis bilen blir solgt for den prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hvis dette er kim sin er det ikke en m3, det er i så tilfelle en 320i... Correct me if i`m wrong!! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by BMW- Bergen Correct me if i`m wrong!! samme sier i grunn jeg.. hehe.. er ikke sikker på om det er kim sin azza.. vet bare at han har/hadde en M3 før.. og han har hatt en som har sett relativt identisk ut med den tralla det er snakk om her..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Ligner litt på en bil jeg fikk kjeft for å disse før. Men eiern heter jo Ole Jonny da :) Går forbi grønnland i Oslo et par ganger i uka, og det er ikke skjelden jeg ser helt jævlige bmw`er der. Siste jeg så var en voldtatt e39 5-serie, med spoiler på taket og bagasjeluken og en netting-bakfanger som ikke ligna grisen. Tror jeg skal begynne å ta med kamera når jeg går der, for det er lett å støte på slike voldtektsofre der! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Der finnes to stk BMW-Kim'er i Bergen.. Han ene har en E36 320 som er sort og overstylet, denne har gådd i Narvik før, og var eid av Kenth (Streetdesign) Han andre hadde en sort med drage dekaler og rødt skinninteriør, denne blei omlakkert til gull farge og E46 front.. Denne blei kjøpt av Kenth (Streetdesign) og solgt videre til en Kai fra Drag. Dette er ikke en av de bilene i det hele å det store! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 kimm sin dragebil var en 325.jeg for min del synes disse bilene inkludert den dere diswser her nå er drit feite!smak å behag!skall ikke se bort fra at den blir solgt til den prisen.er mange som vil betale for en slik gromm bil.det lønner seg da det koster mye mer å kjøpe en m3 cab og style den sånn som hær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 fy faaaan så FEIT bil... DIGGE DIGG!! hadde det ikke vært for all styling og dekor :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Hahaha, tu fæst tu førriøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Er vel ikke så veldig vesentlig hvordan bmw det er, alle er enige om at den er GRISESTYGG :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 greit at den ikke trekker entusiaster..men faen den kan jo ikke trekke fjortisser en gang denna da! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by olsen Er vel ikke så veldig vesentlig hvordan bmw det er, alle er enige om at den er GRISESTYGG :) WORD Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Mulig jeg tar feil.. Men ser ikke M3 setene litt annerledes ut? Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg