Dr_S Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by stugaard Mulig jeg tar feil.. Men ser ikke M3 setene litt annerledes ut? Jo, er vanlige sportsseter det der. Ikke vader setene. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by DCA greit at den ikke trekker entusiaster..men faen den kan jo ikke trekke fjortisser en gang denna da! Trekker nok fluer tenker jeg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by stugaard Mulig jeg tar feil.. Men ser ikke M3 setene litt annerledes ut? Cab og 4 dørs M3 har sånne stoler, Vaders kom kunn i coupe. Ikke mob han så fælt da, det er jo ikke pent. Bilen er vel heller ikke så veldig ødelagt da, få vekk dem platene som er under ,lakker side listene og luftintakene på skjerma svarte, fjern hekk vingen og noen andre bak lykter så hadde det vert en fin bil det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Not fast, not furious, just hillarious elns.. Just like me! :P hahahaha De derre isoporplatene der ødla alt ass.. å den vingen.. FYSJ! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 skikkelig sleeper:D:D Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Fy faen for noen tosker... selv om der ikke liker denne bilen behøver ikke dere å trykke eigeren av bilen langt ned i grusen... mest sansynlig liker eieren biln å det er vel d som teller... maange av dere som slenger dritt om bilen har sikkert en myyye styggere å jævligere bil en dette har....fucku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Fra annonse: Ny SUPERCHIP (316HK) Den må da være jævla super? mye er det org på e36 m3? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 stygg bil! men syns det er værre med at alle nå sier "ah tenk å gjøre det med en m3!". Har hørt så mye dritt om alle e36ene fordi de ser styla ut og så er det en 318. men nå er det ihvertfall ikke får i ulveklær... Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 den har 286 org.noen har litt mere andre litt mindre.som regel gir en god 3,0 runt 290hk.de som selger chipper til disse bilene oppgir høye tall alle sammen noe som tyder på at det er litt å hente på disse.min har chipp,ac znich.spotrts eksos og åpent gdigent sports filter.den har 300hk 360nm og gjør lett å fint 280kmt.316hk da må det være andre kammer i tillegg for at det skall bli realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 bra han tok med at der er varme i bakruta når han ramsa opp utstyret iallefall.. Jeg dør litt inni meg av å se på den bilen, jeg dør mye inni meg egentlig. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Her er enda et vakkert eksemplar av sorten.. doh Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Her er enda et vakkert eksemplar av sorten.. doh holdt på å kjøre av vegen når jeg så den på en bensinstasjon i Ringebu for noen uker siden.. fææl! Greit nok m3, men .......................... Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 holdt på å kjøre av vegen når jeg så den på en bensinstasjon i Ringebu for noen uker siden.. fææl! Greit nok m3, men .......................... Sikker på at det er M3? Sett den på gatebil med prøveskilter.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 så en lik en til salgs for en stund siden.var ikke en m3 men den hadde en del m3 effekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Sikker på at det er M3? Sett den på gatebil med prøveskilter.... Den der er nok en 328 cab trur jeg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg