Gå til innhold

Din første bil??

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

Du tenker på Polo "Harlequin" (hoffsnarr) eller no sånt. Den har en av hver farge på hver del. Color concept er når intereiør og andre dingser matcher fargen på bilen.

Fant bilde :

image011.jpg

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by CoaSlip

Du tenker på Polo "Harlequin" (hoffsnarr) eller no sånt. Den har en av hver farge på hver del. Color concept er når intereiør og andre dingser matcher fargen på bilen.

Fant bilde :

image011.jpg

aha.. da skjønner jeg.. ser ut som den er satt sammen av lego..

Takker

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

eh, trodde color consept hadde forskjellig farger på alle dører skjørt osv. jeg. Det er hvertfall en polo utgave som har det. hvor mye bonus har du siden du fikk pressa forsikringa så langt ned?

He he, jeg har ikke bonus. Eller.. Jeg har ikke peiling på forsikring. Aner ikke hvordan pappa fikk det til, tror kanskje han begynte å bable om å flytte alle forsikringene over til Gjensidige Nor. ;) Nei, jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg harr ihvertfall ikke hatt bil før, så jeg har ikke opparbeida meg noe bonus..

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

013.JPG

Dette er min første bil Audi 80 84 mod 2.0 5E, som fikk seg 2.2 5E motor ganske fort etter å ha kokt 2.0 motoren for mange ganger med tett radiator. Knallbra bil, tøff lyd, faktisk tøffere lyd en Turbofemmerne. Spesielt med litt åpent luftfilter, jeg syns jo den var kjempesprek og da, det holdt når jeg akkurat hadde fått lappen hvertfall. Med et moderat eibach senkesett og 15" felger blir den en skikkelig kjøremaskin for humpete norske møkkaveier og.

Ok, litt småharry med de stripene da, kjedet meg litt og teipet på noe modelfly trekk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1984 Mazda 929 coupe

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil, en orginal 240.. men det stoppet ikke der..

DCP_4519.jpg

normal_PICT0002.JPG

PICT0006.JPG

Også... en sen lørdagskveld gikk det litt fort i sving oppi Stokke (hvis noen er Vestfold kjent). Så da fikk jeg meg mitt første prosjekt :D

DCP_1.jpg

DCP_2.jpg

DCP_3.jpg

DCP_5730.jpg

Den ble frisk igjen da... og jeg lærte masse om å skru :)

PICT0009.JPG

Men nå er den solgt og byttet ut.. i noe raskere http://volvo460.holhjem.net

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil er den jeg har nå.. siden jeg ikke har hatt lappen i mere enn hmm nesten ett år..

Opel Vectra 2.0 i

Helt grei bil.. Go å kjøre etter man senker den ;) Den går helt greit for å være førstebilen syns jeg.. Prøvd å få den til å se ut litt og men.. Stereo er det hvertfall nok av i den :o) Se om jeg klarer å få smekka inn et bilde her nå da..

DSCF0098.JPG

DSCF0100.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1982 pontiac trans-am, bygd om utvendig til 1989 utseende. trimmet 5.0 v8. boyds felger. senket så mye at forstillingen tok ned'i på motorveien når det var litt hjulspor. eneste bilen jeg har eid som jeg har hevet :) hel lakkert i ferrari rød.

drit gøy bil, som ga sinnyke mengder oppmerksomhet.

og er vel også grunnen til at største planen om hva jeg skal kjøpe etter celica'en er enten trans-am eller camaro. du skjønner bare ikke hvor god føelse og lyd det er å starte opp en v8'er på morgenen før jobb når du er trøtt og sur. plutselig er du i godt humør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider