Gå til innhold

ØK: billige 4X108 alu, eller en stk stålfelg (haster)

Ranger emnet

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Har det problemet at jeg bulket den ene felgen min... Og dermed rister det når eg passerer 80km/t... Trenger derfor enten en ny stålfelg..

Eller så vil jeg ha et sett med billige alufelger med vinterdekk (som varer ut sesongen), evt alu 14" slik at jeg kan bruke de dekkene jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi deg et tilbud på et sett Fundofelger bare brukt 1 sesong (dårlige 165/75-13 piggdekk), felg er 5,5 x 13".

Dette er stilige alufelger eg gjerne skulle hatt på min egen bil, men diverre er boltsirkelen feil. Eg vil kalle felgane et stykke norsk felghistorie, i og med at de er støypt og elles produsert her i Høyanger!

Enten betaling i cash eller bytte i noe anna artig hvis det høres interessant ut?

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Har det problemet at jeg bulket den ene felgen min... Og dermed rister det når eg passerer 80km/t... Trenger derfor enten en ny stålfelg..

Eller så vil jeg ha et sett med billige alufelger med vinterdekk (som varer ut sesongen), evt alu 14" slik at jeg kan bruke de dekkene jeg har nå...

Har 4 stålfelger med vinterdekk på som du kan få for en billig penge. Hvor holder du til?

Edit: Glem det... Ser du holder til i Bergen. Da blir det vel litt langt unna? Hvis ikke ring meg på 95166336, så kan jeg ordne med frakt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez: Hvor mye skal du ha for felgene då? og har du noenbilde bilder?

Håper de passer på mondeoen da... For jeg prøvde å tre innpå en 13" en gang, og det virket som om den ikke gikk innpå..men tror boltsirkelen er riktig på de 13" eg har liggende...

Sadsam: får vel se etterhvert, men gidder ikk bruke for mye peng på stålfelger...tenker liksom på med frakt i tillegg og sånn...

Ikke noen som har noe? Hadde jo vært greit med noe som ikke var mindre enn 14"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj.. en 6-700,-? Frakt veit eg ikkje helt med, med mindre du har noen kontakter..? Hurtigruta går jo herifra direkte til Bergen, kanhende de hadde tatt på 4 hjul mot litt penger og at du venta på de på kaia i Bergen?

Kan skaffe deg noen bilder til imorra, her er et illustrasjonsfoto av felgane ihvertfall.

Golf%20020%20(Medium).jpg

Hjula stod på en Sierra, rekner med Ford ikkje endra dimmensjonane sine så veldig egentlig, eg trur nå de vil passe på, men har ingen garanti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare at jeg kan klare å få på 13"... For jeg mener at det ikke gikk med de eg har liggende.... Er faktisk ikke sikker på om det kanskje er piggfire vinter på de...Noen som vet hvordan jeg kan sjekke om det er vinterdekk?

Kunne jo vært intr. hvis jeg hadde vært sikker på at de passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de ikkje gikk innpå da? For store bremser? Eller var det senterholet som ikkje var stort nok?

Piggfrie vinterdekk har vel somoftast små riller i de opphøgde felta, de som utgjør sporet liksom? Mange gir vinterdekk vinterlige navn og, og du kan sikkert lese en del informasjon av dekksiden din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri helt med meg hva som ikke funket... Stod ute i et drittvær og prøvde forrige gang eg ødelagte en felg :D

Kan jo se om jeg får tid til å prøve de igjen imorgen... og sammenligne de med en kamerats sierra evt.. så gi en lyd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider