Gå til innhold

Selger: wannabe rallye front

Ranger emnet

AUGU

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eiker kan ikke særlig mye men men!!! vet ikke hvorfor di kaller den US RALLYE fordi golf g60 rallye blei bare produsert i england

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke den produsert i Tyskland den oxo?

De ble iallfall stort sett levert med venstre ratt, tror det bare ble solgt 3 stk nye i England jeg.

Mente å ha lest det i The Golf.

Tror poenget våres er at du ikke skal sammenligne den fronten din med Rallye jeg.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke bruk ordet "rallye" når den fronten her omtales.

Jeg ønsker ikke at fronten min skal assosieres med en sånn kreasjon. Den ser jo egentlig ut til å være laget av en skabbefenget polsk havnehore. :D

den er så fiiin så.... puke

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, personlig syns jeg det er en helt forferdelig grill, og tviler på at noen her på forumet kjøper den. Tipper du kan få bedre lykke om du setter den opp på QXL hvor en 16 åring som skal ha Golf 2 om noen år kan kjøpe den.

Og Rallye ble aldri solgt i USA, men er jo en liten mulighet at en feit amerikaner kom på en ide og lage en sånn grill og kalte den Rallye front for Amerikanerne hadde jo aldri sett en ordentelig Rallye front (før internet)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider