Mambo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by volvo264 er dørtrekka heilsvarte? eller har dei en sånn tjukk grå stripe på? hel-svart Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Mambo altså jeg kan godt vaske det reit liksom, men ser ut som om det har sitti i en motor, helt vanlig, ikke noe oljesøl eller noe spesielt på den. veit ikke hvor mye jeg kan ta.. 700? var jo egentlig meninga at du skulle by da. Ok skal snakka med deg når helga er over jeg, siklker på det men skal bort i helga på min motor så siter det en snurre som vairen går inn på som går over til ett stag som går over og vrir på gass spjeldet, er det det samme på a motoren. er intrisert i alt så jeg bare kan montere det på hvist det er noe annet rar. Åssen er det på a motoren??? :rolleyes: :rolleyes: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 skal gå fint det, jeg har ikke peiling på hva du trenger, hvis vaieren er lett å ta ut kan du sikkert få med den også. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 kor mykje skal du ha for dørtrekka med det som er på? handtak osv.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Passer forstillinga di på en 83 mod 240? og fronten din? han har knærta forstillinga og fronten skjønner du.. eller hva skal du ha for hele bilen? kan den kjøres eller må den fraktes? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by ealoken Passer forstillinga di på en 83 mod 240? og fronten din? han har knærta forstillinga og fronten skjønner du.. eller hva skal du ha for hele bilen? kan den kjøres eller må den fraktes? Mvh Erik bilen går fortsatt som en klokke den, men skiltene er makulert.. og tror ikke det er håp for å få skilter på den igjen uten en del arbeid. hvem side har du krasja? mangler nemmelig støtfanger og h-lampe og h-blinklys og h-list under lykt alt passer om der ja, er vel en tidlig 80 mod jeg har, så skal gå bra Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by volvo264 kor mykje skal du ha for dørtrekka med det som er på? handtak osv.. den "oppbevarings boksen"på begge sider av dørene nederst er litt brekt opp, også mangler det ene kula på vindus sveiva og ene dekselet rundt døråpneren. hva byr du? (ingen skambud takk :) ) synd baksetet i den ikke er likt som mitt.. ARGH!!!! skulle hvert likt som i 244.. :D hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Mambo bilen går fortsatt som en klokke den, men skiltene er makulert.. og tror ikke det er håp for å få skilter på den igjen uten en del arbeid. hvem side har du krasja? mangler nemmelig støtfanger og h-lampe og h-blinklys og h-list under lykt alt passer om der ja, er vel en tidlig 80 mod jeg har, så skal gå bra Er en kamreat som har kræsja. forstilling og frontfangeren er det han trenger, sier han. men åssen motor er det i bilen? Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 b21A er det i den.. starter lett front fangeren har jeg solgt alerede :( men forstilling har jeg,, uten servo.... men eller burde den være god, hva trenger han i forstillinga? bærebruer og tannstang? det kan han få kjøpt, Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 der er no vell sjølvaste dørtrekka som er viktigast ja...neis, veit ikkje kor mykje dei e verdt ej..berre å slenge opp en pris du kunna tenkt dej du=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 du har svar på pm nå med noen priser på forsiden.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 opp Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Heisann! Kunne mulignens trenge noe hjul til Volvoen min.. Er det 14" eller 15"? Mulig jeg hadde trengt en ny tannstang også men dette er ikke sikkert... Kan jo prate med Emir på Jobben på mandag også egentlig.. mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 er 14" på felg tror jeg. regner med at du vil ha de nyeste :) ellers så kan du jo bare prate med meg når jeg kommer innom :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by Mambo er 14" på felg tror jeg. regner med at du vil ha de nyeste :) ellers så kan du jo bare prate med meg når jeg kommer innom :) Eventuelt ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg