Gå til innhold

Bilde av Golfen din

Ranger emnet

nrd

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Automatikkmekanikere installerer utstyr, bygger opp, feilsøker på, reparerer og vedlikeholder automatiserte industrielle produksjonsanlegg. Automatikkmekaniker utfører arbeid hvor måling av tilstandsvariabler omdannes til signaler som sendes, mottas, analyseres og vurderes, for deretter å danne grunnlag for

beslutninger og elektromekaniske inngrep.

Automatikkmekanikere skal kunne planlegge sitt arbeid ut fra tegninger, skisser og arbeidsbeskrivelser og kunne kontrollere at arbeidet utføres i samsvar med gjeldende kvalitets- og sikkerhetsbestemmelser. Videre skal automatikkmekanikeren kunne montere og vedlikeholde aktuelle pådragsorganer og kunne bygge opp og feilsøke på elektromekaniske styringer i lav-spenningsanlegg. I stor grad er en automatikkmekaniker med på å utforme tekniske løsninger i forbindelse med automatisering av produksjonsprosesser, derfor er oppfinnsomhet en viktig egenskap for en automatikkmekaniker.

Bla bla bla bla offtopic bla bla bla bla :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TD POWER

Eg e no lærling, tjen 11000 i måneden... fast heile lærling perioda... 2,5 år..... + stipend på 3100 i måneden.... El.Montør :op

Tjener selv rundt 11000,- i mnd etter skatt, går opp i mars og er ferdig i sept. Lite stipend ute å går når man har gått ett år mer skole og hatt ett friår..

Men når man har leilighet og en rekke andre utgifter så er det ikke alltid det blir mye igjen til bilen

Edit: Skrur fly

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen.jpg

Sånn ser min ut nå... Har en del planer for den framover, men jeg vet ikke om det kommer til å bli så veldig mye før jeg fyller 18 (4. mars)....

Fram til mars blir det stort sett småting som ikke koster så mye...

Kameraten min, Laaars her på forumet hjalp meg med en liten "fremtidsplan"

golfen_ny.jpg

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfen002.jpg

golfen001.jpg

IMG]http://img.photobucket.com/albums/v226/Kjetilaal/golfen004.jpg[/img]

golfen005.jpg

Her er min Golf for noen måneder siden. Gjort litt siden da, satt på svarte vinduslister rundt om, senket 40/40, rusta har jeg tatt også har jeg byttet ut det fæle rattet der.

(o) VW Golf GTI 00 mod

(x) VW Golf GTI 97 mod

(x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod

(x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod

(x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider