Gå til innhold

Boschmann

Ranger emnet

emphi

Anbefalte innlegg

4 år gammel tråd...
Hver dag er det vel innlegg som flamer en stakkar som spør om "manglende bilde på LCD-skjerm" osv, og den ganske så unisone gjennomgangsmelodien er: "SØK PÅ FORUMET FØR DU SPØR din j@vl@ smart@$$!!

Så jeg ser jo absolutt logikken i at en moderator disser en bruker som faktisk søker i forumet og fortsetter/tilføyer synspunkter på en tematråd.

Gratulerer med vel gjennomtenkt kommentar, mod.

*Applaus*

:wank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ser jo absolutt logikken i at en moderator disser en bruker som faktisk søker i forumet

Har du røyka sokkene nå da? Moderator sier fra at det faktisk er en 4 år gammel tråd, han som skriver ser det, oi, det hadde han ikke sett. Hvordan blir dette "dissing". Det jeg skriver nå kan du få kalle å "disse".

Er faktisk (altfor) mange som ikke ser på dato.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag er det vel innlegg som flamer en stakkar som spør om "manglende bilde på LCD-skjerm" osv, og den ganske så unisone gjennomgangsmelodien er: "SØK PÅ FORUMET FØR DU SPØR din j@vl@ smart@$$!!

Så jeg ser jo absolutt logikken i at en moderator disser en bruker som faktisk søker i forumet og fortsetter/tilføyer synspunkter på en tematråd.

Gratulerer med vel gjennomtenkt kommentar, mod.

*Applaus*

:wank

For det første så opplyste jeg bare om at tråden var gammel, uten videre kommentar. For det andre fins ikke de høytalerne i første post lenger, mest sannsynlig har de blitt erstattet av en ny modell for noen år siden.

Så jeg skjønner ikke helt poenget ditt i denne sammenhengen.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator sier fra at det faktisk er en 4 år gammel tråd
Poenget mitt er jo akkurat det, hvorfor må det informeres om dette? Er da ganske irrelevant iforhold til innleggets innhold.

Er faktisk (altfor) mange som ikke ser på dato.
Joda, når det er snakk om noen som trenger kjøpsråd her og nå eller installasjonsspørsmål o.l., altså mer dagsaktuelle ting, så er jeg absolutt med på den. Men den tråden her ble jo fort en generell informasjonstråd om merket Boschmann, så at en fyr henter opp denne tråden og utfyller med egne erfaringer med Boschmann ser jeg ikke som problem, heller tvertimot. Ville du heller han skulle startet en ny tråd?

Og for det andre, brukeren Apexy har vært medlem her én måned og har pr. nå skrevet 8 innlegg! Hva med å være litt mer imøtekommende overfor nye på forumet? Eller er det for mange brukere her, så vi må sørge for å lage en høy nok terskel slik at det blir "et visst nivå" på brukerne her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meninga å skremme bort nye brukere nei. Tror heller ikke han tolka det slik. Dessuten "dissa" jeg ikke, jeg bare skrev det på en grei måte. Hadde det vært noen andre her inne som svarte først, så hadde kanskje svaret vært "tøffere".

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider