BeemerZ1 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by Morel Vel, den som først bygger et sett Elate 9 - 3-veis på dashen og stiller med dette en sesong samt stiller sin bil til vår disposisjon, skal FÅ ET SLIKT SETT GRATIS AV MEG! Kanskje jeg tar munnen for full nå, men legger allikevel til at det hadde vært syk! Meget sykt! Kan vel nesten garantere en 1. plass da... Anyone??? :D Hadde det ikke vært for at jeg har det jeg har nå, så hadde jeg nok slått til... Men jeg tror jeg har mer enn nok arbeid før sesongen, så høyttalere i dashbordet må nok vente til neste sesong. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Morel Vel, den som først bygger et sett Elate 9 - 3-veis på dashen og stiller med dette en sesong samt stiller sin bil til vår disposisjon, skal FÅ ET SLIKT SETT GRATIS AV MEG! Kanskje jeg tar munnen for full nå, men legger allikevel til at det hadde vært syk! Meget sykt! Kan vel nesten garantere en 1. plass da... Anyone??? :D Det blir mye jobb med dashen trur jeg, 9" oppå der liksom :eek: Det skulle jeg godt likt å både sett og hørt :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 off topic: morel om du betaler alt av anlegg i en bil, kan du få låne min :D og om du vil, kankje jeg kan kjøpe en ny en til deg, som du kan få utfolde deg i :D:D:D back to topic: jeg ville fortsatt hatt 2 stk (edit) komponentsett, istedet for 6x9, selv innstalerte jeg i dag 2 stk 6x9, dette er for å prøve hvordan det funker, men ville heller / fortsatt hatt 2 stk komponentsett, ett bak, og ett foran. det ville seff vært best med 3 stk sett i en almera, døtta inn høytalere i "dørene" bak, der hvor det ikke er dører :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by prizma jeg ville fortsatt hatt 2 stk frontsett, istedet for 6x9, selv innstalerte jeg i dag 2 stk 6x9, dette er for å prøve hvordan det funker, men ville helelr / fortsatt hatt 2 stk frontsett, ett bak, og ett foran. Og siden alle andre pirker, så pirker jeg fortsatt, du mener komponentsett og ikke frontsett. Jeg kan da ha 6x9 foran i min bil, er ikke det ett frontsett da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ok nå elle? har ikke fått med meg forskjellen før nå jeg da ;) hehe, ok ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by prizma ok nå elle? har ikke fått med meg forskjellen før nå jeg da ;) hehe, ok ;) Goodie ;) Det er ikke for å være slem, hehe, men synes kanskje at andre er veldig flinke til å pirke på ubetydelige ting, så da måtte jeg og så:D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 er lungt det se. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
restyle Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Noen tanker fra mitt hode, uten at jeg i det hele tatt gadd å lese hva alle sa.. Et godt komponentsett og et godt sett med coaxialer blir begge deler bra. Et du har en diskant i midten av mellomtonen ødelegger jo ikke, den diskusjonen har vi hatt før. Om man vil ha lyd bak eller ikke må man få bestemme selv. Skal man ha noe baki så trenger dere ikke å diskutere om det er det man får best lyd av. Selv liker jeg å ha hjemmestereo'n på surround-lyd når jeg spiller høyt og synger med til Backstreet Boys og Britney Spears. Ja, jeg vet at det pr def. ville blitt finere om jeg hadde bare brukt fronthøyttalerene, og ikke minst - holdt kjeft selv, og samtidig byttet musikk. Men: Jeg ville satt noen mellomtoner bak, og får du ikke nok diskant så greit, hiv på noen av dem også :) Og: KNUSE HUSE - Det rimer og høres bra ut :) Og slå resten av dB-folka også, og sett noen nye WR'er. Lykke til til alle sammen. Siter Mvh Ole Johan / Re:style - 41448000 http://www.restyle.no - post@restyle.no Re:style - bilstereo, styling & performance til de fleste biler. Åpent tir-fre 14-18, torsdag 14-20 og etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by restyle Noen tanker fra mitt hode, uten at jeg i det hele tatt gadd å lese hva alle sa.. Et godt komponentsett og et godt sett med coaxialer blir begge deler bra. Et du har en diskant i midten av mellomtonen ødelegger jo ikke, den diskusjonen har vi hatt før. Om man vil ha lyd bak eller ikke må man få bestemme selv. Skal man ha noe baki så trenger dere ikke å diskutere om det er det man får best lyd av. Selv liker jeg å ha hjemmestereo'n på surround-lyd når jeg spiller høyt og synger med til Backstreet Boys og Britney Spears. Ja, jeg vet at det pr def. ville blitt finere om jeg hadde bare brukt fronthøyttalerene, og ikke minst - holdt kjeft selv, og samtidig byttet musikk. Men: Jeg ville satt noen mellomtoner bak, og får du ikke nok diskant så greit, hiv på noen av dem også :) Og: KNUSE HUSE - Det rimer og høres bra ut :) Og slå resten av dB-folka også, og sett noen nye WR'er. Lykke til til alle sammen. kan jeg få være men å danse? (savna en "smaily" i det ene avsnittet ditt, menmen) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg